Maar tot mijn schrik is de rekening in totaal bijna € 60 deze maand! Ik bel natuurlijk gelijk de klantenservice, die mij o zo geweldig te woord staat. Het antwoord van mevrouw: De Simyo app telt alleen hele minuten, en de restanten (die WEL als hele minuten gerekend worden) telt de app niet mee. Ik had de kleine lettertjes maar moeten lezen en ze waren verplicht om het zo te doen volgens de wet etc. Dit is echt een prachtige barriere om achter te schuilen, het levert jullie natuurlijk duizenden euro's op.
Ik voel mij zo vies bedonderd, alweer €60, nadat ik vorige week bijna voor € 105 opgelicht werd door een grapje met mijn data bundel. Ik ben het zo zat dat er door de telecomwereld (en met name KPN, die het al tientallen jaren doen) zo met hun klanten wordt omgegaan. Ik wil dan ook een serieuze oplossing en geen stom script voorgelezen krijgen.
Als er geen oplossing wordt geboden, dan zijn jullie mij als klant voor de rest van mijn leven kwijt. Natuurlijk zal ik ook eens goed uitleggen aan mijn vriendenkring hoe KPN te werk gaat. Ik ben het meer dan zat!
Beste antwoord door Naomi
Bekijk originele reactie