.

Beantwoord

Hoe kom ik aan mijn oude facturen?

  • 17 October 2019
  • 17 reacties
  • 865 Bekeken

Hallo,

Voor mijn administratie heb ik (al) mijn simyo-facturen van 2018 nodig (en ik kan er maar drie downloaden)

Zouden jullie mij alle facturen van 2018 naar mij kunnen mailen?

 

Alvast vriendelijk bedankt,

Marieke Nijhof

icon

Beste antwoord door Jihane 17 October 2019, 15:42

Bekijk originele reactie

17 reacties

Goedendag, ik heb nooit facturen van Simyo bewaard omdat ik dacht dat die altijd gedownload kunnen worden. Helaas is dat niet zo. Dat betekent er heel veel facturen ontbreken van de jaren voor 2021 en ik zou dan ook graag zoveel mogelijk facturen willen ontvangen van de jaren 2015-2020. Alvast bedankt.

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @Inktvis 

Dankjewel voor je berichtje!

Ik kan je gelukkig al jouw facturen van 2021 sturen per mail. Als je deze wil hebben, dan mag je me een privé bericht sturen via deze link. Dan kan ik dat aan de hand van wat persoonlijke gegevens voor je regelen.

Ik kan je helaas geen facturen sturen van vóór 2021. Wij bewaren adminstratie tot maximaal een jaar terug, dus facturen vanaf 2015-2020 zijn niet ook niet meer beschikbaar voor onszelf.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,

Veerle

 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi Marieke,

 

Welkom terug op het Simyo Forum! 

 

Goed dat je aan de bel trekt! Je kunt oude facturen inderdaad niet zelf meer downloaden, maar ik heb al jouw 2018 facturen zojuist naar je e-mailadres toegestuurd. 

 

Laat je het weten als ik nog iets anders voor je kan doen?

 

Groetjes,

Jihane

Super.

Dankjewel!

 

Reputatie 7

Ik kan je helaas geen facturen sturen van vóór 2021. Wij bewaren adminstratie tot maximaal een jaar terug, dus facturen vanaf 2015-2020 zijn niet ook niet meer beschikbaar voor onszelf.

Oh? Dit bevreemdt mij enigszins. Een ondernemer dient haar administratie, dus inclusief de inkomende- en uitgaande facturen (die wij als klant elke maand van Simyo ontvangen) 7 jaar te bewaren.

Zie: https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/themaoverstijgend/brochures_en_publicaties/uw_geautomatiseerde_administratie_en_de_fiscale_bewaarplicht

Reputatie 7

 

Sorry, lijkt dubbel te zijn geplaatst.

Reputatie 7
Badge +6

Tja de belastingdienst dat is nog eens een betrouwbare dienst 🙊

Reputatie 7

@Ron H Ik begrijp je toevoeging niet aan dit topic.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi MariekeNijhof,

 

Heel graag gedaan, fijn weekend!

Groetjes,

Daisy

Reputatie 5
Badge +2

Ik kan je helaas geen facturen sturen van vóór 2021. Wij bewaren adminstratie tot maximaal een jaar terug, dus facturen vanaf 2015-2020 zijn niet ook niet meer beschikbaar voor onszelf.

Oh? Dit bevreemdt mij enigszins. Een ondernemer dient haar administratie, dus inclusief de inkomende- en uitgaande facturen (die wij als klant elke maand van Simyo ontvangen) 7 jaar te bewaren.

Zie: https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/themaoverstijgend/brochures_en_publicaties/uw_geautomatiseerde_administratie_en_de_fiscale_bewaarplicht

@Inktvis Ik heb dit nagevraagd en het schijnt dat ik op verzoek inderdaad van verder terug de facturen kan opvragen! Goed dat je me dit artikel even stuurde @RicoK. Het is alleen zo dat we verbruik en specificaties niet langer dan 6 maanden/1 jaar mogen bewaren, dus die zijn dan niet meer te zien.

Reputatie 7

@Veerle Het gaat hier ook om de facturen. De onderliggende details, dus het verbruik en de specificatie, is voor de belastingdienst feitelijk minder belangrijk.

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Inktvis,

 

Helaas is het alleen mogelijk om de facturen op te sturen van het afgelopen jaar. Wij bewaren de facturen niet op jaar basis. Heb je de facturen van 2021 al ontvangen van mijn collega? Zo niet, zou je mij dan een privé bericht kunnen sturen met daarin jouw volledige naam, telefoonnummer, adres, en email adres? Dan regel ik het verder :).

 

Groetjes,

 

Nihad

Hallo,

 

Ik heb voor mijn jaarekening ook mijn facturen van 2018 nodig maar die zijn niet allemaal meer beschikbaar. Zouden jullie die kunnen mailen?

Veel dank alvast

Groet Han

Hallo,

Is bovenstaande vraag al doorgekomen? Ik zou graag mijn facturen over 2018 ontvangen..

veel dank!

Han

Reputatie 4
Badge +4

Hey hanno,

 

De vraag is doorgekomen en je hebt al je facturen gekregen via de e-mail. Kan ik nog iets anders voor je doen? Reageer dan gerust.

 

Fijne dag nog!

Ouael

Hallo Ouael,

Ja hebbes, veel dank!

 

Groet HAn

Reputatie 7
Badge +6

Graag gedaan Han!

 

Reageer