.

Beantwoord

Hoe kom ik aan een hoge rekening door buiten de bundel verbruik?

  • 30 August 2019
  • 1 reactie
  • 230 Bekeken

Hallo ik heb net een rekening gekregen van ruim 100 euro vanwege mb s buiten de bundel.. mijn bundel schijnt eergister avond op geweest te zijn en hier heb ik om half 12 snachts(dat ik al lag te slapen) een bericht van gekregen maar die heb ik nooit in mn notificaties gehad op de een of andere manier .. ik vind t echt ongelofelijk dat je binnen 1 dag een rekening krijgt waar ik normaal 3 maanden voor bel en internet . ik vind t enorm uit verhouding op zn zachts gezegd! ik ben al jaren een tevreden en trouw klant van jullie en hoop dat jullie hier wat aan gaan doen want anders ga ik er echt over na denken om over te stappen . hopelijk krijg ik snel een reactie van jullie ! alvast bedankt voor de reactie !! mvg Justin
icon

Beste antwoord door Daisy 2 September 2019, 09:49

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Hoi Justin Dekker,

Welkom op het Simyo forum! Ik snap dat je graag wilt weten wat er is gebeurd

Ik heb even met je meegekeken en ik zie inderdaad dat je veel kosten buiten de bundel hebt gemaakt. Waaraan deze MB's zijn verbruikt kan ik helaas niet achterhalen, dit mogen wij namelijk niet registreren. We registreren bijvoorbeeld ook niet wat je in een sms'je naar iemand stuurt. In de meeste telefoons kun je dit wel achterhalen, op deze pagina lees je er meer over. Kun je zo zien welke app dat heeft veroorzaakt? Houd er rekening mee dat smartphones ook op de achtergrond internet kunnen verbruiken, ook als je hem zelf niet actief aan het gebruiken bent. Dit kan te maken hebben met apps die updaten of synchroniseren om berichten binnen te halen. Om dit soort verrassingen in de toekomst te voorkomen, raad ik je aan ook deze pagina goed door te nemen.

Ik kan eventueel later bespreken wat ik voor je kan betekenen in de kosten, maar het is wel eerst belangrijk om te achterhalen wat het is geweest om dit in de toekomst te voorkomen. Ik hoor het dan ook graag van je.

Groetjes,
Daisy

Reageer