.

Beantwoord

Hoe kan mijn moeder in nog geen uur tijd voor 281,14 buiten haar bundel gaan?

  • 17 April 2022
  • 3 reacties
  • 109 Bekeken

Door problemen met het internet en de televisie bij mijn moeder, zat zij zonder dat zij het door had niet op de wifi. Ze heeft op haar telefoon televisie gekeken en is daarbij in slaap gevallen. Hierdoor is zij dus flink over de bundel gegaan en heeft het waarschuwingsbericht niet gezien. Natuurlijk is het haar eigen schuld dat ze over de bundel is gegaan, maar hoe kan dit binnen één uur voor een bedrag van € 281,14 zijn?

Het eerste waarschuwingsbericht om 21.36 uur verstuurd en het 2e om 21.50 uur. In het eerste bericht zou ze € 100,- over de bundel zijn en in het 2e bericht al € 250,-. 

Ze betaald normaal € 11,- per maand en komt nooit boven de bundel uit (heeft zelfs ruim over). Mijn voornaamste vraag is of hier een compensatie voor mogelijk is? Ze is er erg van overstuur en aangezien ik nergens zie dat ik een plafond in kan stellen, voelt ze zich er ook niet prettig meer bij dat dit in zo'n korte tijd zo enorm op kan lopen.

Ik hoor graag of we hier iets aan kunnen doen, zodat mijn moeder weer op een prettige manier het abonnement bij jullie voort kan zetten. 

 

icon

Beste antwoord door Nihad 19 April 2022, 14:05

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Als je een smartphone met Android hebt, dan kun je via Android zelf een datalimiet instellen. Dat gaat helaas bij iphones niet.

Het goed om te horen dat de reden voor het hoge verbruik al wel is achterhaalt. Ik hoop dat coulance mogelijk is in dit geval. In het geval dat dat mogelijk is zal een moderator/community manager contact opnemen of vragen af je hem/haar een privéberichtje stuurt.

Mogelijk zijn de moderatoren/community managers maandag nog naar paaseieren aan het zoeken, dus wees niet verbaast als je pas dinsdag antwoord krijgt.

Bedankt voor de tip. We hopen inderdaad dat dit mogelijk is. 

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Rineke1,

 

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat er buiten bundel kosten zijn gemaakt. Het is inderdaad goed dat je de oorzaak van het verbruik hebt kunnen achterhalen. Dit is erg belangrijk. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met daarin het telefoonnummer, volledige naam, adres, en email adres? Ik kijk dan even mee naar de aansluiting.

 

Groetjes,

 

Nihad

Reageer