.

Beantwoord

Hoe kan ik telefonisch contact opnemen met Simyo over hoogverbruik?

  • 23 March 2021
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

Goedendag. Met Pronk. Ik heb een vraag over het abonnement van het tel. nr. 065438….. Dat is mobiele telefoonnummer van mijn echtgenote, G.Pr...-Doo.... Ik zou graag telefonisch met u in contact willen komen. Via de computer is mij dat te ingewikkeld.  Het gaat om Hoog verbruik van het genoemde tel. nr. Zou 100 euro moeten betalen. Waardoor zijn deze kosten ontstaan. Als ik per maand meer moet betalen dan is dat geen probleem echter wil daarover telefonisch afspraken met u over maken. Vis de computer is het mij allemaal te ingewikkeld.

icon

Beste antwoord door Ray 23 March 2021, 19:04

Bekijk originele reactie

2 reacties

@D.Pronk 

Om te beginnen zal uw gebruikersnaam wel eens voor verwarring kunnen zorgen. 

U kunt gratis bellen met de klantenservice met een telefoon met nummer van Simyo. Het nummer is 1200. En vanaf elk ander toestel 0800-8007.

Reputatie 7
Badge +6

Hi D.Pronk,

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

De gebruikersnaam ‘MijnSimyo’ heb ik voor je gewijzigd naar ‘D.Pronk’. Dit heb ik gedaan omdat de gebruikersnaam ‘MijnSimyo’, zoals Ray al noemt, inderdaad voor verwarring kan zorgen.

 

Verder zie ik op de betreffende aansluiting dat je vanochtend contact hebt gehad met mijn collega, dus ik hoop dat alles nu is besproken. Mocht je nog vragen hebben kun je die altijd in dit topic nog stellen. 

 

Bedankt Ray! 

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer