.

Beantwoord

Hoe kan ik rekeningnummer wijzigen?

  • 26 July 2012
  • 6 reacties
  • 975 Bekeken

Badge
Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen? Als ik naar mijn gegevens ga en ze wil wijzigen, kan je alleen je adres wijzigen.
icon

Beste antwoord door Ali 29 April 2015, 14:51

Bekijk originele reactie

6 reacties

Je moet naar selfservice dat rechts boven in staat en dan staat er een link om je bankrekening te wijzigen.
Badge +6
Beste Diesel,

De procedure voor het wijzigen van je rekeningnummer is zoals Kelvinmuskee het beschrijft.
Hoi Ik probeer mijn rekening nummer te wijzigen maar het lukt niet. Ik kan de oude nummer niet vervangen door een nieuwe. Ik krijg meteen de link naar mijn bank om 1cent over te maken maar dat is met de oude rekening nummer.
Wat kan ik doen?
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Dora,

Goed je weer terug te zien op het forum.

Jammer om te horen dat het aanpassen van je rekeningnummer niet gelukt is.

Het rekeningnummer kan je wijzigen met een proefbetaling van € 0,01 via iDeal. Onder 'Wijzig je bankrekening' kies je je nieuwe bank en vinkje het vakje waarmee je Simyo toestemming om de facturen af te schrijven van je nieuwe rekeningnummer. Je wordt vervolgens doorverwezen naar de online omgeving van je bank om de proefbetaling te kunnen doen.

Heb je deze stappen niet kunnen uitvoeren? Kan je aangeven waar het misgaat bij je?
Hoi Ali,

Dank voor je antwoord. Wat jij verteld is precies wat ik zou willen doen. Maar wat er misgaat is dat ik de rekening nummer niet kan veranderen. Dus als ik mijn bank kies en de 1ct wil,overmaken is het nog steeds van mijn oude nummer. 😞
Reputatie 6
Badge +10
Hoi dora,

Wat vreemd. Als het goed is kun je bij het selecteren van je bank vervolgens met iDeal het gewenste rekeningnummer selecteren. Misschien schakelt je PC automatisch door naar je oude rekeningnummer. In dit geval lijkt het me slim om even de cookies van je browser te verwijderen en het nogmaals te proberen 🙂. Zou je eens willen testen of dit helpt?

Groetjes, Tiury

Reageer