.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?

  • 1 April 2018
  • 7 reacties
  • 147 Bekeken

Badge
Mijn bankaccount is afgesloten! Vanaf November 2017 ben ik al met Simyo bezig om mijn bankaccount te wijzigen. Hierover heb ik destijds ook diverse keren via het forum met Ray hierover gecommuniceerd. Doch helaas. Ook Ray constateerde een probleem, zou het uitzoeken om mij dan hierover te berichten. Tot op heden heb ik niets van hem vernomen. Tevens heb ik driemaal jullie €0,01 procedure gevolgd. Driemaal is dit afgeschreven van mijn account doch van automatische incasso is nog steeds geen sprake!Op maandag 19 maart heb ik getelefoneerd naar het algemene nummer van Simyo en het probleem uitgelegd. Maar al weer helaas, de mevrouw aan de telefoon konmij niet helpen, zij was niet bevoegd om mijn accountnummer te wijzigen of aan te passen. HOE KOM IK TOT AANPASSING EN TOT AUTOMATISCHE INCASSO?
icon

Beste antwoord door Niels 3 April 2018, 15:17

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Herman van Klaveren,

Allereerst ontzettend vervelend dat het niet lukt om de automatische incasso werkend te krijgen.
Ray is, net als ik, een klant die graag andere klanten helpt. Wij kunnen niet in de systemen van Simyo kijken of iets aanpassen.
Het is nu Pasen en de helpdesk is gesloten, met wat geluk ziet een moderator vóór dinsdag dit topic, soms is er wel een moderator aanwezig tijdens het weekend.

Lukt het ook niet je bankrekening wijzigen via https://mijn.simyo.nl/instellingen#tab_persoonlijke-gegevens ?
Hierover heb ik destijds ook diverse keren via het forum met Ray hierover gecommuniceerd. Doch helaas. Ook Ray constateerde een probleem, zou het uitzoeken om mij dan hierover te berichten. Tot op heden heb ik niets van hem vernomen.


Mag ik beginnen dat ik u er op wil wijzen dat wat u hier schrijft niet waar is. Zoals @franswon hier boven schreef klopt. Ik ben net als u klant en kan alleen daardoor al niet doen wat u claimt. Het zou dan ook raar zijn omdat te doen.

Ik heb u in dit topic gewezen op het feit dat u privacy gevoelige gegevens plaatste op dit forum en dat dit niet is toegestaan. U bent daarna te woord gestaan door één van de Moderators, @Ashweeta om precies te zijn. Zij heeft u verteld dat er iets mis is gegaan en hoe u de wijziging moet doen. Er is dus niemand die hier heeft gezegd contact met u op te nemen.

Ik ben er dus nogal verbaasd en boos over dat u nu claimt dat ik u iets heb toegezegd maar dat u degene bent die niet meer reageerde. Volgende keer even de feiten op orde hebben graag.

I
Badge
Beste Ray, Franswon,
Welles / nietes heeft geen zin en schiet ook niet op! Normaal gesproken heb ik mijn zaakjes op orde! Zoniet dan probeer ik ze op orde te brengen. In dit geval heb ik de Simyo procedure drie keer gevolgd en is de €0,01 ook afgeschreven zonder resultaat?! Dit is waar het om gaat. Nogmaals vraag ik jullie om een oplossing.
m.vr.gr. Herman van Klaveren
Beste Herman van Klaveren.

Zowel Ray als franswon hebben al te kennen gegeven dat ze medeklant zijn, geen medewerker van Simyo zoals door Ashweeta is aangegeven in je eerdere topic.

Zij beiden hebben geen inzage en geen toegang tot jouw Mijn Simyo account. Op welke wijze denk je dan dat dat zij, Ray en franswon, voor een oplossing voor je kunnen zorgen?

We zijn reuze benieuwd !
Horen graag van je !

Fijne paasdag nog ! 😎
@Herman van Klaveren , je snapt het nog steeds niet blijkbaar. Je schrijft dat ik je dingen heb toegezegd. Dit is niet waar. Je zou op z'n minst je excuses kunnen aanbieden maar zelfs dat vind je blijkbaar lastig.

Lees je andere topic nog eens door. Daar staat je antwoord.
Reputatie 7
Badge +9
Beste Ray, Franswon,
Welles / nietes heeft geen zin en schiet ook niet op! Normaal gesproken heb ik mijn zaakjes op orde! Zoniet dan probeer ik ze op orde te brengen. In dit geval heb ik de Simyo procedure drie keer gevolgd en is de €0,01 ook afgeschreven zonder resultaat?! Dit is waar het om gaat. Nogmaals vraag ik jullie om een oplossing.
m.vr.gr. Herman van Klaveren


Zoals ook door mijn collega-vrijwilligers is opgemerkt kunnen wij u niet verder helpen, het antwoord is al gegeven, komt u er daarmee niet uit dan houdt het voor ons op en zult u moeten wachten op een moderator.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Herman,

Het is niet handig om op het forum twee verschillende topics over hetzelfde onderwerp te openen. Zoals in dit topic aangegeven heb je de vraag over je rekeningnummer wijzigen al eerder gesteld. Je bent toen geholpen door Ashweeta maar hebt verder niet meer op dit topic gereageerd. Zou je hier in het vervolg op kunnen letten? Alvast bedankt :)

Ik zie dat het rekeningnummer op 19 maart succesvol is gewijzigd. Alle aankomende facturen zullen dan ook van jouw gewijzigde rekening af gaan. Oude facturen zullen echter handmatig betaald moeten worden. Gelukkig heb jij geen facturen meer open staan.

Mocht er bij het afschrijven van de factuur van maart later deze maand toch iets fout gaan, dan hoor ik het graag :)

Bedankt voor jullie reacties, franswon, Ray en Friesian!

Groetjes,
Niels

Reageer