.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn factuur betalen?

  • 15 March 2013
  • 3 reacties
  • 1163 Bekeken

Hoe moet ik betalen?
icon

Beste antwoord door Alex 18 March 2013, 12:09

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum naima12,

Ik heb je vraag even verplaatst en een eigen topic voor je aangemaakt, omdat je vraag niet paste in dit topic.

Ik heb even gekeken naar je aansluiting zodat ik je vraag gericht kan beantwoorden. Er wordt altijd 1 poging gedaan om de factuur automatisch af te schrijven. Wanneer dit niet lukt, ontvang je vanzelf een email ter herinnering. In de email is een betaal link terug te vinden. Je moet de factuur dan via iDEAL betalen.

Probeer in het vervolg iets meer informatie toe te voegen aan je vraag. Op die manier kunnen moderators of andere forum bezoekers je beter helpen.

Groetjes,

Alex
Hallo! Ik heb een vervelende situatie-  Ik ben buiten gebruik gesteld (kon net de reening niet op tijd betalen). Nu wl- alen mijn bank werkt via tan codes. Die je via sms binnenkrijgt. Bij een overmaking of ideal dus ook!
Ben wel eens eerder afgesloten geweest,maar kon wel ontvangen van berichten etc. Hoe los ik dit nu op? Kan jullie niet betalen zonder sms binnen te kunnen krijgen. 
Reputatie 2
Badge +6
Hoi joepie,

Welkom op het forum :)

Een lastige situatie inderdaad 😞 Vroeger blokkeerden we de mensen inderdaad, nu doen we dat 'deels'. Dat betekent dat je wel sms'jes en telefoongesprekken kan ontvangen, maar niet zelf kan bellen.

Ik zie dat je de factuur inmiddels betaald hebt. Ook zie ik dat je weer bent aangesloten. Het ziet er volgens mij dus naar uit dat alles goed is gekomen, klopt dat?

Ik hoor graag van je!

Reageer