Beantwoord

Hoe kan ik mijn bundel gebruiken en hoe moet ik elke maand betalen?


E.oufan
Geachte heer /mevrouw

Hoe kan ik mijn bundel gebruiken
En hoe ik elke maand moet betalen !!

Met vriendelijk groeten
icon

Beste antwoord door Samantha19 juni 2017, 13:32

Hoi E.oufan,

Welkom op het Simyo forum 🙂

Wat jammer dat je internet niet werkt! De instellingen op Mijn Simyo staan goed. Toch heb ik deze een reset gegeven. Hiermee wordt er een nieuwe internetverbinding met het netwerk gemaakt. Kun je je telefoon ongeveer 10 minuten uitzetten? Hopelijk werkt je internet daarna wel.

Ook is het belangrijk dat mobiele data aan staat in je telefoon. Heb je dit aan staan? Daarnaast raad ik je aan om de APN-instellingen van je toestel te controleren. Deze kun je nalopen met behulp van onze toestelhulp.

Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed wat je met je tweede vraag bedoelt. Je ontvangt iedere maand van ons een factuur. Deze factuur wordt aan het einde van de maand geïncasseerd. Op deze factuur staan de abonnementskosten van de volgende maand, en de verbruikskosten van deze maand. Zo staan bijvoorbeeld op je factuur van juni je abonnementskosten van juli en je verbruikskosten van juni. Omdat juni je eerste maand is, komen de abonnementskosten van juni ook op je factuur van juni te staan. Andere Simyo klanten hadden deze abonnementskosten al via de factuur van de maand mei ontvangen. De factuur van juni ontvang je halverwege juli en wordt eind juli geïncasseerd.

Laat je weten of je weer gebruik kunt maken van mobiel internet?

Groetjes,
Samantha

Bekijk originele reactie

3 Reacties

Samantha
Rank
Reputatie 4
Badge+7
Hoi E.oufan,

Welkom op het Simyo forum 🙂

Wat jammer dat je internet niet werkt! De instellingen op Mijn Simyo staan goed. Toch heb ik deze een reset gegeven. Hiermee wordt er een nieuwe internetverbinding met het netwerk gemaakt. Kun je je telefoon ongeveer 10 minuten uitzetten? Hopelijk werkt je internet daarna wel.

Ook is het belangrijk dat mobiele data aan staat in je telefoon. Heb je dit aan staan? Daarnaast raad ik je aan om de APN-instellingen van je toestel te controleren. Deze kun je nalopen met behulp van onze toestelhulp.

Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed wat je met je tweede vraag bedoelt. Je ontvangt iedere maand van ons een factuur. Deze factuur wordt aan het einde van de maand geïncasseerd. Op deze factuur staan de abonnementskosten van de volgende maand, en de verbruikskosten van deze maand. Zo staan bijvoorbeeld op je factuur van juni je abonnementskosten van juli en je verbruikskosten van juni. Omdat juni je eerste maand is, komen de abonnementskosten van juni ook op je factuur van juni te staan. Andere Simyo klanten hadden deze abonnementskosten al via de factuur van de maand mei ontvangen. De factuur van juni ontvang je halverwege juli en wordt eind juli geïncasseerd.

Laat je weten of je weer gebruik kunt maken van mobiel internet?

Groetjes,
Samantha
E.oufan
Beste Samantha,

Ik heb mijn problem opgelost
Bedankt voor jouw hulp

Groetjes,
Eva
Caspar
Rank
Reputatie 4
Badge+9
Hoi E.oefan,

Super om te horen! Ik zal het doorgeven aan Samantha.

Laat je het ons weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Caspar

Reageer