.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn bundel aanpassen met korting?


Badge

Ik heb al ik weet niet hoe lang Simyo en heb in al die jaren nog nooit mijn bundel zelf aangepast. In de loop der jaren heeft Simyo dat wel aangepast waardoor de bundel de ik in het begin had kwam te vervallen en ik 1 euro korting krijg iedere maand.

Mijn huidige bundel is 120 min/sms en 200MB data voor 10,99 maar omdat ik 1 euro korting krijg kost het mij 9,99. Ik betaal maandelijks want dat vind ik prettiger dan een jaar. Anyway, nu zag ik bij bundels aanpassen dat ik ook voor 200 min/sms en 1GB data kan gaan voor 11 euro (of 9 euro bij een jaarabbo) maar ik vraag me af, komt dan die ene euro korting ook te vervallen of niet?

Ik red het prima met mijn huidige bundels en heb zelden de data aan staan buiten de deur maar soms is het wel handiger om net wat meer te hebben zodat ik minder afhankelijk ben van de wifi elders vandaar dat ik soms toch twijfel om het aan te passen.

icon

Beste antwoord door Groentjuh 12 March 2022, 16:28

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Bij een jaarabonnement betaal je ook per maand, echter kan je dan 1 jaar lang niet overstappen naar een andere provider en zit je dus vast aan Simyo sim only. Na dat jaar behoud je dezelfde prijzen, maar kun je wel weer per maand opzeggen.

Je kunt bij zowel maand- als jaarabonnementen elke maand je bundels naar beneden of boven aanpassen. Wijzigingen gaan de eerst van de volgende maand in.

Je kunt als het goed is belbundel en databundel onafhankelijk van elkaar aanpassen, dus mogelijk kun je 120 min/sms bundel behouden en i.p.v. 200 MB de 1 GB bundel nemen. In jouw geval denk ik dat beiden echter een vooruitgang is.

Als je overstapt naar andere bundels, dan zal de dan geldende kortingen ingaan. Je kunt ook alleen overstappen naar bundels, die dan worden aangeboden. Je kunt dus als je overstap naar de 1 GB bundel niet meer terug naar die 200 MB bundel, want die wordt niet meer aangeboden.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Geisha,

Bedankt voor je bericht. Eigenlijk klopt het helemaal wat @Groentjuh zegt en heb ik hier niet zo heel veel meer aan toe te voegen :sweat_smile:

Mocht je toch nog met vragen zitten dan hoor ik dit graag. 

Groetjes,

Seren

Reputatie 7
Badge +6

Tip per vandaag zijn er nieuwe en goedkopere bundels😇

Reputatie 7
Badge +9

Tip per vandaag zijn er nieuwe en goedkopere bundels😇

@Ron H, bedankt voor die mededeling! Maar oh jee! Moeilijk keuze voor mij! Moet ik die 2 GB die 1 euro goedkoper is nemen of 6 GB nemen met dezelfde kosten!

Reputatie 7
Badge +6

Je hebt nog even de tijd, succes met kiezen

Reputatie 3
Badge

Voor mensen die nu de 15 Gb + 5Gb bundel hebben die €13,— per maand kost is de keuze voor de nieuwe 20 Gb bundel van €11,— een no-brainer. 😉

 

Het is de moeite waard om de bundelwijzigingen elke maand te checken.

Badge

bundel naar beneden aanpassen kan je geld kosten pas maar op

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Henk.B,

Bedankt voor je bericht. In sommige gevallen kan het inderdaad voorkomen dat je duurder uit bent als je de bundel wijzigt dan wanneer je de Sim Only verlengt!

Als je de aansluiting verlengt via Mijn Simyo > Instellingen > Abonnement > Sim Only verlengen, dan maak je namelijk gebruik van de acties die nu op onze website te zien zijn. Vaak kom je dan voordeliger uit 😊. Bestaande klanten kunnen hier ook voor in aanmerking komen mits het abonnement verlengt kan worden. Je kan de verlenging 4 maanden voor de einddatum van het contract aanvragen of als je contractvrij bent per direct. 

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten. 

Groetjes,
Amy

Badge

op mijn simyo kost de bundel die ik wil kiezen 7 euro kijk ik op simyo.nl kost dezelfde bundel 3 euro 

dus veschil van 4 euro ten nadeel vaste klant 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Henk.B,

Bedankt voor je reactie. Kan je jouw aansluiting verlengen zoals ik in mijn vorige bericht aangaf? Zo kunnen bestaande klanten namelijk ook in aanmerking komen voor de acties die nu op onze website staan 😊.

Je mag mij ook een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens, dan kijk ik even met je mee.

Groetjes,
Amy

Badge

Ja heb door geklikt en mijn abonnement kunnen aanpassen voor die 3 euro maar mijn abonnement loopt nog tot juni en de nieuwe gaat 1 april in komen daar nog koste achterweg

Reputatie 7
Badge +7

@Henk.B Wat fijn dat je de bundel hebt kunnen aanpassen! Deze zal dan per 1 april ingaan. Je betaald dan de prijs van de nieuwe bundel 😊. 

Reageer