.

Beantwoord

Hoe kan ik facturen ouder dan een jaar downloaden?

  • 16 February 2017
  • 31 reacties
  • 706 Bekeken

Hoe kan ik facturen ouder dan een jaar downloaden?
icon

Beste antwoord door Groentjuh 16 February 2017, 16:33

Bekijk originele reactie

31 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Stap 1: Login op dit forum.
Stap 2: Maak in topic waarin je vraagt naar oudere facturen. Hierbij is het handig om aan te geven welke facturen je graag wilt ontvangen.
Stap 3: Wacht tot een moderator van het forum het archief voor je in gaat en je jouw facturen toe stuurt per email.

Je bent dus al een heel eind op weg. Misschien kun je vertellen welke facturen je wilt ontvangen, zodat een moderator het daarna gelijk in orde kan maken.
Hallo Groentjuh, bedankt voor je snelle reactie. Ik ben op zoek naar januari 2016.
Badge +7
Hoi Johannes Hospes,

Welkom op het Simyo forum! :)

Goed dat je deze vraagt stelt. Het is helaas niet mogelijk om facturen ouder dan een jaar te downloaden op Mijn Simyo.

Daarom heb ik je de factuur van januari 2016 per mail gestuurd. Zo kun je deze factuur alsnog bekijken en toevoegen aan je administratie. Heb je de mail met de factuur ontvangen?

Groetjes,
Samantha

@Groentjuh, Heel erg bedankt voor je hulp! 🙂
Samantha,

Zou je mij mijn factuur van februari 2016 willen mailen?

Bedankt!
Badge +7
Hoi bbbb,

Wat leuk om je hier weer terug te zien :D

Natuurlijk kan ik je deze factuur mailen! Als je nu je mailbox opent, zul je zien dat hij ertussen staat. Heb je hem ontvangen?

Groetjes,
Samantha
Goede Morgen ,

ik ben op zoek naar de facturen van 2015 die ben ik door omstandigheden kwijt geraakt zouden jullie me daar aan kunnen helpen . jullie zouden me er heel erg blij mee maken .

alvast bedankt.
Badge +7
Hoi Fvana,

Welkom op het Simyo forum! :)

Wat jammer dat je de facturen van 2015 bent kwijtgeraakt! Ik heb ze meteen naar je gemaild. Heb je deze mail ontvangen?

Groetjes,
Samantha
Hoi Samantha,

Bedankt maar ik heb tot op heden niks mogen ontvangen
Badge +7
Hoi Fwana,

Ooh dat is niet zo mooi! Heb je je ongewenste mailbox al gecontroleerd?

Ik heb de facturen gemaild naar het e-mailadres dat bij ons bekend is. Deze kun je vinden op Mijn Simyo, onder Instellingen > Persoonlijke gegevens. Klopt dit e-mailadres?

Groetjes,
Samantha
Hoi Samantha,

ik heb het net nog even nagekeken maar er is echt niks binnen gekomen
normaal komen jullie mailtjes altijd gewoon binnen is het anders mogelijk
om het naar *******@gmail.com te sturen ? .

alvast bedankt

Frans.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Fvana,

Ik heb het naar dat e-mailadres gestuurd. Ik heb je e-mailadres overigens uit je bericht verwijderd omdat we liever geen openbare gegevens op het forum willen hebben.

Heb je de facturen al binnen?

Groetjes,
Caspar
Hoi Caspar. alles binnen helemaal top bedankt voor de Service .
hoi Caspar , bedankt voor de facturen het is alleen jammer dat het niet de juiste facturen zijn.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Fvana,

Ooh jeetje, daar ging dan wat mis. Ik heb je nu de juiste facturen gestuurd. Heb je ze al binnen en klopt het nu allemaal?

Groetjes,
Caspar
facturen 2015 met BTW apart vermeld

hoi moderator
mag ik alle facturen van 2015 toegestuurd krijgen, met de BTW apart vermeld.
ook graag de facturen van januari, februari en maart 2016

alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +10
Hoi hoi hoihoi,

Natuurlijk! 😃 Ik heb de BTW-mail zojuist jouw kant op gestuurd, en ik ga nu ook de facturen van januari, februari en maart 2016 naar je e-mailen. Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Jihane
Dankjewel, heb ik ontvangen,
zou ik ook de facturen van 2015 mogen ontvangen?

alvast bedankt
Hallo,

Kan ik mijn facturen van 2014 t/m 2016 ontvangen?

Groet!
Reputatie 5
Badge +9
Hoi hoihoi en jo84,

De facturen heb ik jullie gemaild. Hebben jullie ze al binnen?

Groetjes,
Caspar
Hoi Casper,

Ook ik heb een factuur ouder dan een jaar voor mijn administratie nodig, het gaat om die van mei 2016 (20 € - betaald op 12 mei). Alvast bedankt!

Groetjes, UGrallath
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Grallath,

Allereerst welkom op 't forum :D

Ik zie dat je een Prepaid hebt. Helaas zijn hier geen facturen van. Je zou wellicht je afschrift van je bank kunnen achterhalen. Al je afschriften zouden zichtbaar moeten zijn vanaf het moment dat je klant bent geworden. Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar
Hallo,

Graag zou ik mijn factuur van januari 2017 ontvangen. Is dit mogelijk?

Alvast bedankt, vriendelijke groet en meer van dat leuks.
Reputatie 6
Badge +5
Hi DdeJ,

Welkom op het Simyo Forum!

Dat is zeker mogelijk 🙂 Ik zal de factuur zo naar het e-mailadres sturen dat bij ons bekend is. Heb je hier verder nog vragen over?

Groetjes,
Niels
Ha Niels,

Hartstikke bedankt! Ik zie de mail wel tegemoet. Verder is het wel duidelijk zo.

Groet,
-DdeJ
Reputatie 5
Badge +5
Graag gedaan namens Niels, DdeJ!

Mocht je toch nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Els

Reageer