.

Beantwoord

Hoe kan ik binnen drie dagen zo'n hoge factuur hebben opgebouwd?

  • 10 January 2019
  • 1 reactie
  • 192 Bekeken

Beste Simyo,
Ik heb een abbonement van 4 Euro per maand en heb bewust geen internet op mijn mobiel genomen omdat ik alleen thuis gebruik maak van internet via Wifi en omdat ik niet veel geld te besteden heb. Toch heb ik vaker een hoge rekening gehad van meer dan 40 Euro omdat gegevens per ongeluk aan stond. Ik heb dit ook altijd netjes betaald. Maar nu heb ik een rekening van meer dan 200 Euro opgebouwd in 3 dagen tijd doordat mijn telefoon bij een software update mijn gegevens vanzelf heeft ingeschakeld. Zojuist heb ik ontdekt dat ik internet definitief kan uitzetten via Simyo en dat heb ik ook gedaan. Ik ben een alleenstaande vrouw die rond moet komen van een bijstandsuitkering. Kunnen jullie me aub tegenmoet komen met deze rekening. Die 200 Euro kan ik namelijk echt niet missen en nu is mijn simkaart ook nog eens geblokkeerd 😞
icon

Beste antwoord door Niels 11 January 2019, 19:40

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Hi Azam,

Welkom op het Simyo Forum!

Oei, het gaat hier wel om een heel groot bedrag buiten de bundel! Ik snap dat je hiervan geschrokken bent en dat zeker in jouw situatie zo'n hoge rekening niet gewenst is. Zonder internetbundel gebruik maken van internet kan zorgen voor erg hoge kosten. Hier hebben we op 4 januari een sms'je over gestuurd, heb je deze over het hoofd gezien?

Door op Mijn Simyo onder het kopje 'Instellingen > Internet en bellen' internet op de simkaart uit te zetten, kan je geen gebruik meer maken van mobiel internet. Verder kan je de volgende tips gebruiken om situaties als deze volgende keer te voorkomen. Je simkaart heb ik gedeblokkeerd,. Wat betreft de kosten, hier stuur ik je zo een privébericht over.

Verder nog vragen? Ik hoor het graag!

Groetjes,
Niels

Reageer