Volgens mijn Simyo verbruiksoverzicht ging het verbruik met een snelheid van ongeveer 2MB per seconde en soms nog sneller. Het is dus geen streaming geweest, want dit is langzamer. Het moet zo goed als zeker een download zijn geweest. Een download die blijkbaar uren heeft geduurd en die 'smorgens toen hij thuis vertrok weer via mobiel internet is verder gegaan. Wellicht is er thuis via wifi nog iets gebeurd.
Binnen Spotify stond download via mobiel uit. Op de Android telefoon stond een limiet ingesteld op verbruik. Beiden hebben blijkbaar niet gewerkt. Erg raar en dit snappen we dan ook niet.
Van Simyo heb ik 2 x een mail ontvangen voor hoogverbruik. Eerst voor €131,80 en 18 minuten later voor €290,02.
Mijn vragen:
- Waarom is mijn abonnement niet meteen stop gezet na de eerste mail? Blijkbaar had Simyo toen al voldoende informatie.
- Waarom kan Simyo niet bij €100,- het abonnement stopzetten? Ik lees dan iets over vertragingen, maar hoe werkt het dan met prepay bundels? Dat kan toch ook precies?
- Mijn geval is behoorlijk uitzonderlijk en is m.i. niet te wijten aan nonchalant gedrag. Misschien iets eenmalig doms, maar daar zijn we (nog) niet uit. Zou het een soort van een virus kunnen zijn? Op het forum zie ik dat jullie vaak coulant zijn op dit gebied. Ik ben al jaren trouw klant met 3 abonnementen. Dit is het eerste 'negatieve' dat ik meemaak met Simyo. Is er een coulanse regeling voor mij mogelijk?
Beste antwoord door Asma
Bekijk originele reactie