Ik schrok toen ik zag dat mijn rekening ineens €60,66 betrof in plaats van de maandelijks ongeveer 11 euro (bijna 6 keer zo hoog dus, niet 4 - nog niet helemaal wakker). Ik snap niet helemaal hoe dit gebeurd kan zijn aangezien ik mijn telefoon maandenlang uit heb gehad, en toen ik 'm weer aanzette er niets mee gedaan heb. Misschien zit het euvel daarin: dat er ongemerkt maandenlang aan data is binnengesleept op een moment dat ik niet thuis was.
Ik heb brutaalweg alvast de 60,66 gestorneerd omdat ik anders compleet rood stond en geen boodschappen kon doen. Maar ik wil dit natuurlijk graag op een constructievere manier oplossen. Is er misschien voor zo'n geval een coulance-regeling beschikbaar?
En bestaat er een soort automatische data-stop als je je llimiet bereikt? Dat zou ik erg handig vinden omdat het overschrijden van de limiet in een oogwenk gebeurd kan zijn, en dan ben ik al te laat.
Met vriendelijke groet,
Frouke van Es
Beste antwoord door Niels
Bekijk originele reactie