Het is nu al de derde keer dat ik flinke mobiele data kosten heb, tot nu toe wordt dit steeds met mij opgelost maar elke keer is het weer een flinke hartaanval. We gaan het nu voor derde maal proberen op te lossen maar ik ben er moe van echt moe van deze situatie voor 59 mb verbruik tellen ze 8,90 en elke seconden zegt de telefoon dat ik deze verbruikt… ronduit belachelijk! Extra mbs besteld en pakket heeft niet gepakt wat resulteert in een flinke rekening maar waarvoor? Dat is voor mij nog steeds een vraag. Het is om te huilen en diep triest en ik hoop voor de derde maal weer op een fatsoenlijke oplossing omdat het gewoon weg niet mogelijk is wat er gebeurt ....
Beste antwoord door Groentjuh
Volgens mij is het niet zo dat Simyo buitensporig veel MBs verbruikt, dat wordt gedaan door jouw toestel.
Daarom vraagt de klantenservice vaak om te achterhalen waarom je zoveel MBs meer dan de bundel hebt verbruikt. In deze blog kan je lezen hoe je op je toestel kunt achterhalen welke app veel data verbruikt.
Dat heb je nodig alle tips in deze blog te kunnen uitvoeren. Die tips helpen je om je toestel zodanig in te stellen, dat binnen je bundels blijft.
MBs, die je reeds buiten de bundel hebt verbruikt, kun je niet meer met een extra MB bundel binnen een bundel krijgen. Het is daarom van belang om tijdig extra MBs in te kopen. Het beste is misschien zelfs (aangezien het vaker voorkomt) om te overwegen een grotere databundel te nemen binnen je abonnement.
Als forum expert (= behulpzame klant) kan ik je echter niet veel meer helpen. Een moderator komt vandaag of morgen hier langs om te kijken of hij/zij je verder kunnen helpen.