.

Beantwoord

Hoe kan het dat ik zoveel extra kosten per maand maak?

  • 25 August 2018
  • 2 reacties
  • 126 Bekeken

Gebruik alleen voor telefoon met een voldoende bundel, dus hoe kan en kon dit??
icon

Beste antwoord door Niels 27 August 2018, 14:02

Bekijk originele reactie

2 reacties

Kostenbetalingen in de zin van? MB verbruik?
Reputatie 6
Badge +5
Hi Helene13

Welkom op het Simyo Forum!

Ik zie dat je de afgelopen paar maanden vaak verbruik buiten je bundels hebt gehad. Ik neem dan ook aan dat je vraag hier over gaat?

Met je aansluiting kan je gebruik maken van twee verschillende bundels, een belbundel en een internetbundel. Momenteel maak je wel eens gebruik van mobiel internet, maar heb je geen internetbundel. Daardoor ontstaan er wel eens extra kosten bovenop je abonnement. Als je geen mobiel internet wilt gebruiken, kan je deze optie uitzetten op Mijn Simyo. Ga daarvoor naar het kopje 'Instellingen > Internet en bellen'. Je kan er ook voor kiezen om een internetbundel te nemen, zet deze aan via 'Instellingen > Abonnement > Bundels aanpassen'.

De grootste extra kosten zijn de afgelopen twee maanden echter ontstaan vanwege het opgaan van je belbundel. Daarna heb je namelijk nog veel gebeld en ge-sms't, verbruik wat buiten de bundel valt. Het is belangrijk om je verbruik goed in de gaten te houden via Mijn Simyo of de Simyo app. Zo voorkom je namelijk situaties als deze. Mijn advies is om je belbundel te verhogen. De aanpassing kan je op dezelfde pagina doen als waar je een internetbundel kan activeren. De verandering gaat op de eerste van de volgende maand in. Heb je hier verder nog vragen over?

Ray, bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Niels

Reageer