.

Vraag

Hoe kan het dat ik hoge kosten buiten de bundel heb terwijl ik wifi aan heb?

  • 18 March 2022
  • 1 reactie
  • 57 Bekeken

Beste heer/mevrouw

Voor de maand januari heb ik een nota van 188 euro gekregen terwijl mijn abo iets van 18 euro was voor 8gb. Nu zit ik thuis, op het werk en tijdens mijn verblijf in Spanje zat ik op het wifi, blijkbaar is dit niet goed gegaan?

Tijdens mijn verblijf in Spanje kreeg ik nog een sms dat bij 60,50 euro geblokkeerd zou worden, hierover was ik al verbaasd omdat ik dacht op de wifi te zitten en nog in de bundel. Nu bij thuiskomst heb ik een rekening van 188 euro terwijl die bij 60,50 euro geblokkeerd zou worden. Hopelijk kunnen jullie mij tegemoet komen?

Ik heb mijn bundel inmiddels verhoogd naar 12gb om dit te voorkomen.

Tevens vroeg ik mij af of het mogelijk is dat mijn simkaart door iemand anders gebruikt wordt aangezien mijn data zo omhoog is gegaan de afgelopen 4 maanden? Wordt ook weleens gebeld door mensen die zeggen dan door mij gebeld te zijn terwijl ik nooit gebeld hebt, echt vreemd.

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen en tot een goede oplossing komen.

Alvast bedankt.

Groet Marcel


1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Marceldo,

Bedankt voor je bericht. Ik kan mij voorstellen dat jij je afvraagt hoe het komt dat je kosten hoger op zijn gelopen gezien je dacht dat je gebruik maakte van de Wi-Fi verbinding. Ik vermoed dat je mobiele data aanstond op de achtergrond waardoor je ook bent gaan verbruiken uit je internetbundel. Daarnaast is het niet mogelijk dat je simkaart word gebruikt door iemand anders :relaxed:

Ik wil graag met je meekijken in het verbruik en of ik iets voor je kan betekenen in de kosten. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen? Dan help ik je daar verder.

Groetjes,

Seren

Reageer