.

Beantwoord

Hoe kan het dat ik een aanbieding krijg die ik niet kan verzilveren?

  • 29 August 2018
  • 4 reacties
  • 148 Bekeken

Via de Vastelastenbond kreeg ik een Simyo-aanbieding van 100 min/sms plus 1GB 4G voor € 8 per maand. Als ik dan doorklik en op de Simyo-site kom, zie ik voor dezelfde bundel dat ik € 10 per maand moet betalen. Hoe zit dat?
icon

Beste antwoord door Niels 29 August 2018, 21:27

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik vermoed dat het verschil in de contractduur zit: voor 8 euro per maand teken je voor een jaar, maar wil je maandelijks kunnen opzeggen dan is het 10 euro per maand.
nee, ik heb voor 1 jaar gekozen.
Reputatie 7
Badge +9
Simyo 100 + Simyo 1000MB kan voor 8 euro per maand, maar alleen als verlenging met 1 jaar (en met 1 jaar verlengen kun je pas doen als je 9 maanden klant bent.) Met een nieuw abonnement zie ik dat niet gebeuren.

Aangezien je al een account hebt op dit forum, ben je al klant, toch? Dan kun je die 9 maanden à 2 euro misschien overbruggen met je eigen vriendendeal?

Misschien dat moderatoren (medewerkers van Simyo) hier meer kunnen achterhalen...
Reputatie 6
Badge +5
Hi WKA,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat je nog langer bij Simyo wilt blijven 🙂 Ik heb je aansluiting er even bij gepakt en zie dat je momenteel gebruik maakt van Prepaid. Als je overstapt naar Sim Only, kunnen de tarieven inderdaad verschillen van als je je abonnement verlengt. Ik zie dat je via Facebook contact hebt gehad met mijn collega en dat de situatie inmiddels is opgelost. Mocht je verder nog vragen hebben, kan je die hier altijd stellen.

Scotsman en Groentjuh, bedankt voor jullie reacties en meedenken!

Groetjes,
Niels

Reageer