groet bomenbos
Beste antwoord door Angela
Bekijk originele reactieBeste antwoord door Angela
Bekijk originele reactieHoi George,Â
Ik snap niet waarom je zo boos bent op ons want volgens mij gaat er aan onze kant niets fout in dit verhaal.
Je factuur van april heeft hier helemaal niets mee te maken. Die incasseren we pas rond 25 mei. Het gaat in dit verhaal alleen maar om je factuur van maart, die we rond 25 april geïncasseerd hebben.
Wij hebben geprobeerd om het openstaande bedrag voor je factuur van maart te incasseren en dat is mislukt. Niet omdat we het niet gedaan hebben, maar omdat het geld teruggeboekt is. Als je niet weet waarom dat gebeurd is, dan kun je met je bank contact opnemen voor meer informatie.
Na de mislukte incasso kreeg je van ons een keurig mailtje met de melding dat de incasso voor je factuur van maart (niet april) mislukt is en of je alsjeblieft alsnog het openstaande bedrag wilt betalen. Dat is zo te zien ook gebeurd inmiddels. Niks aan de hand verder dus!Â
Kan ik je nog ergens anders mee helpen?Â
Groetjes,Â
Bas
Waarom stuur je niet de gewenste gegevens waar
En kom je er dan nog steeds niet uit met Simyo zal niemand je kunnen weerhouden om over te stappen.Â
Fijne avond 🙂
Beste Simyo bijgaand jullie dashboard en de test van de email..
Beste George,
Â
De betaling van je Simyo factuur van maart is vorige week mislukt. Je factuur is daardoor nog niet betaald. Dat kan gebeuren!
Nou ja laat maar ik doe niets eens meer moeite ik stap over, ook deze rekening is betaald dus is er niks wat mij meer kan stoppen. Gatverdamme, jaren lang met plezier klant geweest en foutloze afhandeling door Buckaroo. Maar sinds jullie zelf je winst willen optimallsieren een grote kolere-zooi.
Doeii Simyo!
Hoi George,Â
Ik zit even te kijken en zo te zien heb je vandaag een betalingsherinnering ontvangen voor je factuur van maart. Dat staat ook letterlijk in de mail. Onze incasso is namelijk mislukt en er is daarna geen nieuwe betaling gedaan. Waar zie jij dat het een herinnering voor april betreft? En heb je maart inmiddels wel betaald? Zo ja, dan ontvang ik graag in een DM alle gegevens (datum, gebruikte rekeningnummers, exact bedrag) zodat ik de betaling kan achterhalenÂ
Hoor het graag van je!
Groetjes,Â
Bas
ik krijg een herinnering over de nota april maar volgens het dashboard verschijnt die pas rond 21 mei… tja. Het betreft dus de nota over maart, maar die is allang betaald!
Nou heb ik over hetzelfde geintje heftige correspondentie gevoerd de afgelopen maanden met Simyo en pas nadat ik een formele klacht zou indienen gingen ze opeens aan het werk..
Beste Simyo jullie administratie dreigt een grote puinhoop te worden!
Dus:Â
En voor alle lezers… als je handmatig betaald zet dan altijd het f je 06 nummer EN VOORAL het factuurnummerbij de betaling.
Betaal je via IDEAL dan staat zowel je 06nummer als je factuurnummer in het IDEAL transactie-/referentienummer
Ik begin onderhand een ernstig wantrouwen te koesteren tegen Simyo.
Groet, George
Â
Â
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.