.

Beantwoord

Herinnering gekregen terwijl factuur is betaald. Wat nu?

  • 24 October 2015
  • 7 reacties
  • 396 Bekeken

Badge
Ik krijg een derde herinnering dit terwijl ik de factuur al lang geleden heb betaald het betreft de factuur voor augustus. ook als ik kijk in mijn facturen staat er dat deze is betaald. Ik wil hier graag opheldering over.
groet bomenbos
icon

Beste antwoord door Angela 26 October 2015, 12:00

Bekijk originele reactie

7 reacties

Heb last van precies hetzelfde... ook mijn Augustus factuur is betaald via de iDeal link in Mijn Simyo en staat als betaald in het overzicht, echter ontvang ik net de 3e herinnering (= afsluiting = onbereikbaar).
Tot nu toe zeer tevreden geweest over Simyo maar dit is toch wel zeer kwalijk!
Zou graag zien dat die afsluiting z.s.m. eraf gehaald wordt zodat ik weer bereikbaar ben.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Bomenbos en Cosmosian,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend dat jullie allebei een herinnering hebben gekregen. Ik heb het samen met een collega van onze finance afdeling nagekeken. Er geldt voor jullie allebei een andere verhaal.

@Bomenbos, jij was op tijd met het betalen van jouw factuur. Helaas zijn de herinneringen niet automatisch uitgezet. Normaal wordt dit proces gestopt zodra het bedrag binnen is. Sorry voor de verwarring hierin. Je mag de herinnering als niet verzonden beschouwen.

@Cosmosian, helaas heb jij de factuur van augustus te laat betaald. Deze had uiterlijk 5 oktober bij ons op de rekening moeten staan. Ik zie dat je dit bedrag op 23 oktober betaald hebt. Helaas zijn de administratiekosten die bij de herinneringen horen niet betaald. Hierdoor krijg je nu een herinnering over de herinneringskosten. Ik wil je vragen dit zo snel mogelijk te betalen. Op 1 november staat de volgende herinnering klaar. Het is slim om het bedrag voor 1 november te betalen.

Zijn hier verder nog vragen over?

Groetjes,
Angela

ik krijg een herinnering over de nota april maar volgens het dashboard verschijnt die pas rond 21 mei… tja. Het betreft dus de nota over maart, maar die is allang betaald!
Nou heb ik over hetzelfde geintje heftige correspondentie gevoerd de afgelopen maanden met Simyo en pas nadat ik een formele klacht zou indienen gingen ze opeens aan het werk..


Beste Simyo jullie administratie dreigt een grote puinhoop te worden!

  1. De herinnering gaat over de maand maart, want die over april is nog niet verschenen!
  2. En erger nog, de herinnering slaat helemaal nergens op want die rekening over maart is allang betaald. En het kopie bankafschrift hebben jullie -zie de vorige discussie-.

Dus: 

  1. enerzijds ga de tekst van je herinneringen aanpassen en
  2. anderzijds hou op met automatische herinneringen sturen terwijl je niet eens controleert of er wel of niet betaald is!

En voor alle lezers… als je handmatig betaald zet dan altijd het f je 06 nummer EN VOORAL het factuurnummerbij de betaling.
Betaal je via IDEAL dan staat zowel je 06nummer als je factuurnummer in het IDEAL transactie-/referentienummer

Ik begin onderhand een ernstig wantrouwen te koesteren tegen Simyo.

Groet, George

 

 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi George, 

Ik zit even te kijken en zo te zien heb je vandaag een betalingsherinnering ontvangen voor je factuur van maart. Dat staat ook letterlijk in de mail. Onze incasso is namelijk mislukt en er is daarna geen nieuwe betaling gedaan. Waar zie jij dat het een herinnering voor april betreft? En heb je maart inmiddels wel betaald? Zo ja, dan ontvang ik graag in een DM alle gegevens (datum, gebruikte rekeningnummers, exact bedrag) zodat ik de betaling kan achterhalen :innocent:

Hoor het graag van je!

Groetjes, 
Bas

Beste Simyo bijgaand jullie dashboard en de test van de email..

Beste George,

 

De betaling van je Simyo factuur van maart is vorige week mislukt. Je factuur is daardoor nog niet betaald. Dat kan gebeuren!

Nou ja laat maar ik doe niets eens meer moeite ik stap over, ook deze rekening is betaald dus is er niks wat mij meer kan stoppen. Gatverdamme, jaren lang met plezier klant geweest en foutloze afhandeling door Buckaroo. Maar sinds jullie zelf je winst willen optimallsieren een grote kolere-zooi.

Doeii Simyo!

Waarom stuur je niet de gewenste gegevens waar @Bas naar vraagt? Ik zie duidelijk dat hij graag wilt uitzoeken waar het blijkbaar fout gaat. Ik snap je frustratie maar de wijze waarop je reageert werkt alleen maar averechts. 

En kom je er dan nog steeds niet uit met Simyo zal niemand je kunnen weerhouden om over te stappen. 

Fijne avond 🙂

Reputatie 6
Badge +6

Hoi George, 

Ik snap niet waarom je zo boos bent op ons want volgens mij gaat er aan onze kant niets fout in dit verhaal.

Je factuur van april heeft hier helemaal niets mee te maken. Die incasseren we pas rond 25 mei. Het gaat in dit verhaal alleen maar om je factuur van maart, die we rond 25 april geïncasseerd hebben.

Wij hebben geprobeerd om het openstaande bedrag voor je factuur van maart te incasseren en dat is mislukt. Niet omdat we het niet gedaan hebben, maar omdat het geld teruggeboekt is. Als je niet weet waarom dat gebeurd is, dan kun je met je bank contact opnemen voor meer informatie.

Na de mislukte incasso kreeg je van ons een keurig mailtje met de melding dat de incasso voor je factuur van maart (niet april) mislukt is en of je alsjeblieft alsnog het openstaande bedrag wilt betalen. Dat is zo te zien ook gebeurd inmiddels. Niks aan de hand verder dus! 

Kan ik je nog ergens anders mee helpen? 

Groetjes, 
Bas

Reageer