groet bomenbos
Beste antwoord door Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Wat vervelend dat jullie allebei een herinnering hebben gekregen. Ik heb het samen met een collega van onze finance afdeling nagekeken. Er geldt voor jullie allebei een andere verhaal.
@Bomenbos, jij was op tijd met het betalen van jouw factuur. Helaas zijn de herinneringen niet automatisch uitgezet. Normaal wordt dit proces gestopt zodra het bedrag binnen is. Sorry voor de verwarring hierin. Je mag de herinnering als niet verzonden beschouwen.
@Cosmosian, helaas heb jij de factuur van augustus te laat betaald. Deze had uiterlijk 5 oktober bij ons op de rekening moeten staan. Ik zie dat je dit bedrag op 23 oktober betaald hebt. Helaas zijn de administratiekosten die bij de herinneringen horen niet betaald. Hierdoor krijg je nu een herinnering over de herinneringskosten. Ik wil je vragen dit zo snel mogelijk te betalen. Op 1 november staat de volgende herinnering klaar. Het is slim om het bedrag voor 1 november te betalen.
Zijn hier verder nog vragen over?
Groetjes,
Angela