.

Beantwoord

Herineringsmail is tegenstrijdig met de informatie op Mijn Simyo. Hoe komt dat?

  • 4 August 2015
  • 1 reactie
  • 149 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 6 reacties
Ik heb een herinneringsmail gekregen, maar als ik op mijn account kijk heb ik al betaald. Is dit misschien een phisingbericht?

Kunnen jullie dit voor mij controleren en een schriftelijke bevestiging van de betaling tonen?
icon

Beste antwoord door Tiury 5 August 2015, 14:50

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Ray05,

Goed dat je hier navraag over doet, voordat je de herinnering betaalt. Zeker als je op Mijn Simyo ziet staan dat de factuur al voldaan is, lijkt me dit verwarrend.

Echter, de automatische incasso is helaas mislukt bij jou zo te zien. Helaas was dit nog niet verwerkt op Mijn Simyo, voordat je de e-mail had ontvangen. Dit gebeurt soms. Dit is vanmorgen rond 08:00 wel gebeurd, dus de informatie is nu weer gelijk.

Onze excuses voor de verwarring.

Groetjes, Tiury

Reageer