.

Beantwoord

Heraansluiten na incasso brief!

  • 12 October 2012
  • 20 reacties
  • 1234 Bekeken

Beste Simyo,
Ik had 2 maanden niet betaald en heb hiervoor via IMNederland een incasso brief gehad.
Deze heb ik op 03-10-2012 betaald en ik zou binnen 2 werkdagen weer aangesloten zijn.
Inmiddels is het 12-10-2012 en ik ben nog steeds niet aangesloten!!!
Ook staan in "mijn Simyo" de 2 rekeningen nog steeds open, hoe kan dit?
mvg Saskia
icon

Beste antwoord door Arie 13 October 2012, 17:27

Bekijk originele reactie

20 reacties

Ik heb precies dezelfde probleem. Op 27-09 heb ik een vergeten vordering van IMnederland overgemaakt. Op 08/10 word vervolgens me nummer geblokkeerd. Ik kan simyo nog steeds bereiken en IMnederland zegt op 12/10 dat ze meer dan 4 berichten hebben gestuurd naar simyo.
Ja en het gekke is...dit waren 2 rekeningen uit mei/juni en daarna zijn alle rekeningen gewoon op tijd betaald....

Owh ik kan ook Simyo op nr 1200 niet bereiken....grrrr!
Badge +2
Beste Saskia78,

De betalingen zijn inderdaad voldaan aan het incassobureau. Wij hebben de aansluiting gedeblokkeerd. Als je je toestel even uit en weer inschakelt kan je weer bellen en gebeld worden.

Groetjes,

Arie
Badge +2
Beste Muktar,

Ook jou bedrag is betaald aan het incassobureau. We hebben de aansluiting gedeblokkeerd. Als je je toestel even uit en weer inschakelt kan je weer bellen en gebeld worden.

Groetjes,

Arie
Ik heb precies dezelfde probleem. Op 27-09 heb ik een vergeten vordering van IMnederland overgemaakt. Op 08/10 word vervolgens me nummer geblokkeerd. Ik kan simyo nog steeds bereiken en IMnederland zegt op 12/10 dat ze meer dan 4 berichten hebben gestuurd naar simyo.

en ik heb ook dat probleem heb op 09-10 mijn rekening betaald verder niks open staan en ben ook nog steeds geblokkeerd.
Badge +2
Beste anja50,

Het bedrag is inmiddels verwerkt. Wij hebben de aansluiting gedeblokkeerd. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Arie
Ik ben na betaling ook nog steeds niet aangesloten ik heb eergister gebeld toen zei die man je moet morgen rond een uur of 3 weer aangesloten zijn
nou niet dus en nou zijn ze al 2 dagen telefoonisch niet te bereiken en ik kan nog steeds geen gebruik maken van mijn abonement maar ik moet wel elke maand betalen beetje vreemd alles betalen terwijl ik het niet gebruik
ik was met 1 rekening via IMNederland 2 maanden te laat met betalen maar ik moet in mijn blokkering wel gewoon de maandelijkse rekening betalen tewijl ik nix van mijn bundel gebruik beetje vreemd voor een abonement dat je per maand kan opzeggen
Tevens heb ik nog een vraag: Waarom is Simyo telefoonisch zo slecht te bereiken?
Badge
Hoi

Ik heb een paar dagen geleden mijn vraag gesteld in het daarvoor bestemde forum maar helaas tot nu toe geen antwoord gehad.

Kan iemand mij hier misschien antwoord geven op de vraag waarom ik nog steeds geen gebruik kan maken van mijn abbonement

nadat ik de openstaande rekening bij het Incassobureau EN de rekening voor Oktober via Ideal heb voldaan.

Alvast dank
Badge +2
Beste Bullie84 en Mimi,

Uit onze gegevens blijkt dat jullie aansluitingen beide zijn gedeblokkeerd. Als jullie beide de toestellen even uit zetten en na een kwartier weer aan kunnen jullie weer gebruik maken van de aansluiting. Mochten er nog vragen zijn dan horen wij die graag.

Groetjes,

Arie
Badge
Thanks Arie!
In juni 2012 heb ik informatie van jullie gekregen dat mijn factuur van april 2012 in betaald is. Jullie hebben ook een incasso bureau naar mijn gestuurd. Mijn aansluiting werd toen geblokkeerd.Toen heb ik naar jullie en ook incassobureau alle bewijzen gestuurd waar stond duidelijk dat het factuur betaald is. Van een medewerker van jullie- mevrouw Natasha heb ik antwoord gekregen, dat mijn probleem opgelost is en mijn dossier afgesloten. Mijn aansluiting werd gedeblokkeerd. Gisteren hebben jullie mijn aansluiting geblokkeerd met hetselfde reden!!
Vandaag heb ik opnieuw alle bewijzen en e-mails van juni naar het incassobureau en [email]info@simyo.nl[/email] opgestuurd. Ik wil graag weten hoe lang blijven wij nog bezig om zelfde probleem oplossen????? Wanneer word mijn aansluiting gedeblokkeerd en ook wanneer gaan jullie aan het incassobureau door geven dat het dossier is al lang geleden door jullie afgesloten???!!!!!
Reputatie 2
Badge +1
Hey kasia,

Jouw email is reeds beantwoord en hierin is tevens een inhoudelijke uitleg gegeven over deze kwestie. Zou je even kunnen bevestigen dat je de email ontvangen hebt?
Hoi Wayne,

ik heb email ontvangen. Vandaag heb ik ook bewijs gestuurd dat de restand is gisteren betaald. Het bewijs heb ik naar [email]info@simyo.nl[/email] opgestuur. Wil jij voor mijn even kijken of dit vandaag opgelost kan zijn?

Vast bedankt,
Reputatie 5
Badge +10
Hoi kasia,

Ik heb je vraag n.a.v. je reactie in het anderetopic inmiddels beantwoord.

Groetjes,

Alex
Beste Wayne,

alweer problemen met de betaalde facturen. Ik heb een factuur dubbel betaald ( nota van 49.78) en nota van 47.97. Alle bedragen heb van jullie via email ontvangen. Na eerste betaaling van 49.78 heb van jullie bevestiging ontvangen dat probleem is opgelost. Na paar dagen krijg ik zelfde factuur en herinnering . Heb ik ook 49.78 betaald. Na paar dagen krijg ik mailĀ  dat mij aansluting geblokkeerd is!! bij alle betaalde facturen ook naar jullie een bevestiging opgestuurd en toch fout gegaan. gelijk gereageerd - geen antwoord van jullie. Volgende dag krijg ik een nieuw factuur van 47.97 binnen. Heb ik ook betaald en een bewijs naar jullie gestuur. Omdat ik een factuur door jullie fout dubbel heb betaald en nog gisteren incasso ontvangen laatik dat een nota van 49.78 terugboeken. Incasso is ook betaald maar vind ik niet terecht!! Graag mijn probleem spoed oplossen anders wil ik mijn abonnemet laten sluiten. ik wind deze echt apnormaal !!
mijn telefoonnummer is:
06*
Reputatie 5
Badge +10
Hoi kasia,

Ik zie dat je dezelfde vraag in dit topic hebt geplaatst. Om het overzichtelijk te houden zal een moderator in dat topic reageren.

Groetjes,

Alex
Ook ik heb hetzelfde probleem. Op 27-1 achterstallig factuur overgemaakt. Mijn aansluiting zou binnen 48 uur geopend worden. Gisteren na 4 pogingen (verbinding viel weg, ook middenin het gesprek) eindelijk een medewerker kunnen spreken. Die vertelde me een betalingsbewijs te mailen, gisteren gedaan en sindsdien nog steeds Simyo niet kunnen bereiken. ik begin het echt zat te worden!!!!
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum DK32,

Volgens onze gegevens is reguliere factuur bedrag inderdaad betaald. De financiƫle afdeling heeft dit al doorgegeven aan IMNederland. Dat betekent dat enkel de incassokosten nog betaald dienen te worden. Zodra IMNederlaand heeft doorgegeven dat de vordering volledig is betaald en is gesloten, zal de aansluiting worden geactiveerd.

Groetjes,

Alex

Reageer