Ik heb een grote probleem en heb hulp nodig.
Vandaag ben ik toevallig gaan inloggen op simyo.nl, om vervolgens tot mijn grootste verbazing een absurd hoge rekening van 140,40 euro te zien voor dit huidige maand, september 2012. (dus de rekening van 140,40 komt van 1-9-2012 tot 12-9-2012!!) Als ik daar op klik zie ik 0,25 eurocent voor een SMS en 140,15 euro voor internet verbruik.
Ik ben hier erg van geschrokken omdat de antenne van mijn telefoon defect was en bijna nooit signaal had, tot ik hem een paar dagen geleden liet repareren. Dit kan je ook zien doordat ik dit maand nog 290 min/sms vrij heb van de 300 min/sms bundel die ik heb. Als een beginnende uitwonende student (net begonnen met mijn eerste jaar) heb ik het financieel niet heel sterk en kan ik ook geen 140 euro betalen voor een telefoonrekening waar ik bijna geen gebruik van heb gemaakt.
Om te voorkomen dat deze zeer hoge rekening nog groter wordt heb ik mijn telefoon in vliegtuigmodus gezet en in zijn geheel uitgedaan.
Ik snap sowieso niet hoe het mogelijk is dat ik zo'n absurd hoge rekening kan krijgen. Als er iets mis is gegaan zoals in dit geval dan moet Simyo mijn simkaart uitschakelen!!
Wat moet ik nu doen ? Ik ben ongeveer een half jaar klant van Simyo en heb nog nooit problemen gehad. Ik vind dit gewoon triest en belachelijk.
Met vriendelijke groet,
Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactie