.

Beantwoord

Help ik word nieit vrolijk van mijn rekening..kan ik in natura betalen :P?

  • 9 September 2012
  • 4 reacties
  • 701 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Tja dat belplafond was toch handig geweest,. en als jullie me voor mijn eerste periode gewoon de afgesproken 300 minuten hadden toegekend,. had me dat ook alweer een stuk gescheeld .. Maar goed ben allang blij dat jullie er nie zulke malafide praktijken op na houden zoals SIMPEL.BV.

Al met al wel tevreden, behalve over de facturen uiteraard,. Maar daar ben je Nederlander voor..

Ow en hoe zit dat met de smsdiensten blokkeren functie? Ook een mooie voorzorgsmaatregel..

MVG
icon

Beste antwoord door Groentjuh 10 September 2012, 00:49

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
"eerste periode gewoon de afgesproken 300 minuten hadden toegekend"
die eerst periode was ook korter... zoals vele malen al staat op het forum
idem voor de eerst factuur: aansluit + abonnementskosten eerste period(meestal < dan 1 maand) + buiten de bundel van eerste period + abonnementskosten tweede maand.
das natuurlijk meer dan abonnements kosten volgende maand + buiten de bundel van afgelopen maand...
Reputatie 5
Badge +10
Hoi H-J,

Ik zag dat je op ons forum ook een ander topic had geopend hier over. Ik heb even je verbruik bekeken. Ik denk dat het in jouw situatie handiger is om een hogere belbundel te nemen. Je kunt bijvoorbeeld kiezen voor Simyo Veel (500 minuten). Je krijgt hierbij ook de eerste 6 maanden 100 extra minuten.

Het is niet mogelijk om premium sms diensten te ontvangen met een Simyo abonnement. Deze optie is geblokkeerd.

Groetjes,

Alex
oke top,. ik zal het overwegen.. Ik had eigenlijk het voornemen niet zoveel te bellen, maar soms moet je daar van afwijken :S

En ik hoop eigenlijk dat die actie langer duurt en dat jullie de goedkoopste blijven... uiteraard...
Maar zien we dan wel weer

grts
Reputatie 5
Badge +10
Hoi H-J,

Houdt de website dan goed in de gaten, want als bestaande klant kan je ook gebruik maken van de huidige acties.

Groetjes,

Alex

Reageer