.

Beantwoord

Hele foute rekening

  • 20 September 2012
  • 2 reacties
  • 356 Bekeken

Badge
Op 10 augustus heb ik na veel gemail etc. een mailtje gekregen van Wayne waarin mij verzekerd werd dat ik een goede factuur zou krijgen. NU heb ik een een factuur gekregen waar echt helemaal niks van klopt!
Er worden maar liefst 10 internetbundels gerekend!!! er worden er ook een paar gecrediteerd maar lang niet alles. In totaal wordt er bijna 30 euro teveel gerekend, zo'n factuur mag toch niet verstuurd worden??????
icon

Beste antwoord door Alex 21 September 2012, 14:07

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Dit ben ik helemaal met je eens. Echter, omdat het een geheel geautomatiseerd proces zal zijn, zal een rekening niet gecontroleerd worden. Zoals ik het lees heeft iemand van Simyo de invoer gedaan en weer gecorrigeerd en nog eens en nog eens en daarbij enkele correcties weer vergeten.

Veel rekeningen en daarin is Simyo niet uniek blinken niet uit in duidelijkheid. Ik ben er wel van overtuigd dat het goed komt. Succes!
Reputatie 5
Badge +10
Op 10 augustus heb ik na veel gemail etc. een mailtje gekregen van Wayne waarin mij verzekerd werd dat ik een goede factuur zou krijgen. NU heb ik een een factuur gekregen waar echt helemaal niks van klopt!
Er worden maar liefst 10 internetbundels gerekend!!! er worden er ook een paar gecrediteerd maar lang niet alles. In totaal wordt er bijna 30 euro teveel gerekend, zo'n factuur mag toch niet verstuurd worden??????


Hoi Marieke,

Volgens onze gegevens heb je hier vandaag inmiddels contact over gehad. Zoals RicoK aangeeft is het incasseren van de facturen een geautomatiseerd proces. De rekening wordt na een correctie nog niet nogmaals automatisch gecontroleerd. Zoiets moet echt handmatig gebeuren. Neemt niet weg dat er een fout is gemaakt door Simyo. Ik heb begrepen dat de huidige factuur niet kon worden aangepast. In overleg met de financiƫle afdeling hebben we je huidige factuur toch nog kunnen aanpassen. Let op! Het genoemde factuur bedrag in de email zal het foutieve bedrag zijn. Het juiste bedrag zal echter wel worden afgeschreven. We hebben de correctie dus nog kunnen toepassen. Excuses voor de verwarring.

Groetjes,

Alex

Reageer