Ik ben al een aantal jaren tevreden gebruiker van Simyo. Helaas is de dienst niet zo flexibel zoals ik gewend was in het buitenland, wel doet het, het altijd, zijn de kosten laag en de verbinding is goed.
Waar ik wel een probleem mee heb is de valse beloften. Begin mei besloot ik over te stappen van Perpaid -. Sim Only, daar dit veel voordeliger was voor mijn situatie. Op het forum werd me verteld dat de €15,- activatiekosten zouden worden teruggestort omdat ik al klant was en van mij geen nieuwe sim nodig was.
- De rekening kwam in juni en jawel hoor de €15,- was gewoon afgetrokken en NIET terug gestort
- 22-06 gebeld met de helpdesk. Oh ja, sorry, had niet gemoeten. We kunnen maar Ă©Ă©n keer per maand storten (vertellen jullie dat ook als de deurwaarder op de stoep staat,,,,,,,) volgende maand maken we het in orde werd me WEER plechtig beloofd.
- 19-07 het is die volgende maand, en niks teruggestort en gewoon weer een nieuwe rekening als of er nooit twee beloften zijn gedaan.
Hebben meer mensen last van dit (bewuste) onvermogen van Simyo.
Mvgr,
Albert
Beste antwoord door Kim
Bekijk originele reactie