Het is namelijk zo dat ik al 3 jaar een sim only abonnement heb voor mijn dochter van 9. Het is al die tijd goed gegaan totdat we een bericht zagen dat ze in de maand juni 1000 mb kado kon krijgen ivm de verjaardag van Simyo. Mijn dochter wil al heel lang internet op haar telefoon dus natuurlijk nam zij deze aanbieding gretig aan. Ik moest wel even naar de instellingen gaan om het mogelijk te maken om op internet te gaan. Ik had deze instelling al die tijd prachtig gevonden, ook al zou mijn dochter haar mobiele gegevens aanzetten dan was internetten niet mogelijk. Maar goed voor die 1000 mb wilde ik het wel. En waarschijnlijk voelt u hem al aankomen..... toen de maand voorbij was hebben wij die instelling niet uitgezet en heeft mijn dochter nog 12 dagen in juli gebruik kunnen maken van het internet.De kosten zijn 35 euro. Ik vind het ook best jammer dat ik pas op 12 juli een sms krijg dat ik buiten de bundel gebruik maakte van het internet en niet al direct op 1 juli. U begrijpt nu hoop ik dat ik niet echt te spreken ben over de verjaardag(als er geen verjaardag was geweest was er niets aan de hand) en ben dan ook benieuwd of jullie hier nog iets aan kunnen doen of dat het gewoon vette pech.
Ik zie graag uw reactie tegemoet.
Met vriendelijke groet
Nel
Beste antwoord door Els
Bekijk originele reactie