Op 12.07.2015 om 17:47 was ik in België en heb een telefonisch gesprek gehad van 51 seconden naar een vaste lijn (geen raar nummer zoals 0900 of zo, gewoon een klassieke vaste lijn) in België gehad. Dus van Zone 1 naar Zone 1. I had verwacht dat dit mij 0.23€ kost, maar ik zie op mijn verbruik van Juli dat Simyo dit gesprek 2.54€ gefactureerd heeft!
Ik heb op 16.07.2015 de klantenservice van Simyo opgebeld en de persoon aan de lijn zei dat ik naar Pakistan opgebeld had! Zo heeft het systeem van Symio mijn gesprek van 12 juli geregistreed. Maar dat is volledig fout. Ik heb +322772XXXX gevormd (voor privacy redenen geef ik de laatste cijfers hier niet) maar het systeem van Symio heeft +92772XXXX geregistreerd, 92 staat voor Pakistan. Dus Symio denkt dat ik een gesprek naar Zone 3 heb gehad en dit is volledig fout.
De klantenservice zei dat ik hierover een email zou krijgen om een oplossing te vinden. Ik heb nog niets gehoord.
Nu is het heel simpel: ik betaal geen extra 2.31€ voor een bug van het systeem bij Symio. Als ik dit bedrag einde van de maand op mijn factuur zie staan, ga ik direct naar een ander provider en zal zeker niet Symio aanraden aan mijn vrienden.
Ik hoop dat dit snel opgelost wordt. Alvast bedankt.
Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactie