.

Beantwoord

genoeg saldo op de bank en niet kunnen incasseren?

  • 5 March 2014
  • 10 reacties
  • 1980 Bekeken

Badge
Er staat voldoende op mijn bankrekening en toch krijg ik een herinnering, omdat jullie niet kunnen incaseren dat is vreemd.
En het ging ook nog niet om een groot bedrag ( €15,52)
icon

Beste antwoord door Dries 6 March 2014, 15:47

Bekijk originele reactie

10 reacties

Voor mij hetzelfde verhaal..
Reputatie 2
Badge +6
Hoi trabantsmurf & Rutten,

Graag heet ik jullie beide welkom op het forum :)

Goede vraag! Het komt wel eens voor dat wij niet automatisch kunnen incasseren. Dit kan verschillende oorzaken hebben, bijvoorbeeld een ontoereikend saldo of een probleem bij de bank. Wij kunnen die oorzaak niet bepalen. Ik weet wel dat het door een storing bij ING niet mogelijk was om bij een aantal klanten automatisch te incasseren.

Mocht er een automatische incasso mislukken, dan sturen wij een betaalherinnering. Hierin staat een betaallink waar onze klanten met iDEAL als nog de factuur kunnen voldoen.

@trabantsmurf, ik zie dat jij je factuur al hebt voldaan via iDEAL, top! Je hebt nu geen openstaande facturen meer :)

@Rutten, ik zie dat jij de factuur van januari nog niet hebt voldaan 😞 Ik raad je aan om via de betaallink de factuur als nog te voldoen. Zou je willen laten weten als dat is gelukt?
Ik heb contact opgenomen met mijn bank (Rabobank) en er is volgens hen geen reden dat een automatische incasso van jullie niet geaccepteerd zou worden. Er was ook geen niet-geaccepteerde aanvraag van jullie bij hun bekend. Het probleem ligt dus niet bij de bank maar bij jullie, graag oplossen!
Onlangs heb ik mijn rekeningnummer (op mijn Simyo) gewijzigd, is dat bij jullie wel goed doorgekomen?
Badge +6
Hoi Rutten,

Erg vreemd wat je aangeeft, ik zie overigens dat het nieuwe rekeningnummer inderdaad bij ons bekend is en we ook daarvan getracht hebben te incasseren.

Ik ga dit doorzetten naar onze financiële afdeling om meer informatie te geven over jouw (niet gelukte) incasso, ik kom hier bij je op terug!
Badge +6
Hoi Rutten,

Ik wil je even laten weten dat ik je niet vergeten ben, maar ik wacht nog op terugkoppeling van onze financiële afdeling! 🙂
Badge +6
Hoi Rutten,

Ik heb je zojuist geprobeerd te bellen, maar ik geloof dat er iets niet helemaal goed ging helaas.

Ik wilde je ervan op de hoogte brengen dat ons incassobureau Buckaroo bezig is om uit te zoeken waarom de incasso's niet goed gaan, omdat ik zie dat helaas de incasso van vorige week van de factuur van februari ook niet goed is gegaan.

Je hoort van me!
Badge +6
Hoi Rutten,

Ai, ik zie opeens dat ik helemaal vergeten ben je ervan op de hoogte te brengen dat we een wijziging hebben gedaan vorige maand voor de incasso van de factuur :eek:

Ik zie dat het nu vorige maand inderdaad is gelukt om te incasseren 🙂 Sorry voor de late terugkoppeling!
Hallo,

Ik krijg steeds herinnering, maar hij is allang betaald. Nog steeds blijf ik ook afgesloten.

Kan ik ook persoonlijk contact met jullie krijgen hierover?

gerne weer aansluiten
Reputatie 7
Het snelste persoonlijk contact krijg je door even te bellen!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi jmsb welkom op het Simyo forum!

Als je een dringende vraag hebt is het inderdaad handiger om even te bellen met 1200. Dat kan gewoon met je Simyo simkaart, ook al is je aansluiting geblokkeerd.
In je gegevens zie ik dat je de factuur die nog achterstallig was inmiddels hebt betaald via iDeal en dat je weer gedeblokkeerd bent.
Om de 1 of andere manier was het incasseren er van niet gelukt :(
Mocht dit nu vaker gebeuren terwijl je wel gewoon geld op je rekening hebt staan, is het raadzaam om eens bij je bank te checken of zij het misschien weten. Het is namelijk echt niet zo dat we je geld niet willen hebben ;)
Ook kun je het beste met de eerste herinneringsmail al betalen. Daarmee voorkom je administratiekosten en blokkades.

Reageer