.

Beantwoord

Genoeg Saldo en toch betalen met Ideal?

  • 23 October 2013
  • 1 reactie
  • 8021 Bekeken

Badge +2
Goedemorgen ik heb sinds kort simyo en er is al een paar keer een factuur automatisch betaald zonder problemen maar nu krijg ik ineens 5 e-mail 's van noreply@buckaroo-mailservice.nl of ik mijn factuur van € 7,- die anders automatisch betaald word even via Ideal betaald kan worden? Er is genoeg saldo dus ik vraag me af wat moet ik hier nu weer mee? 



"Omdat het niet mogelijk is gebleken om je factuur of aankoop automatisch te incasseren, nodigen wij je uit tot online betaling van je factuur ........... bij Simyo (incasso). Simyo (incasso) hanteert een betaaltermijn van 14 dagen na factuurdatum.

Het openstaande bedrag bedraagt: EUR 7.00, inclusief EUR 0.00 administratiekosten."
icon

Beste antwoord door Charlene 23 October 2013, 09:37

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Badge +8
Hoi Gewoonrobert,

Welkom op het forum:)

Het gaat inderdaad om een verkeerde email. Sorry dat je daardoor ongerust bent geworden. Alex heeft daarom dit topic geopend. Daar staat alle informatie die we tot nu toe hebben kunnen uitzoeken. Zodra we meer weten, plaatsen we in dat topic een update.

Belangrijk! Het gaat niet om een phishing mail of hack. Dat hebben we al kunnen uitsluiten. Je hoeft je dus geen zorgen te maken.

Ik zal dit topic sluiten om het overzichtelijk te houden.

Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Charlene