.

Beantwoord

geld tegoed, maar wordt steeds vergeten te verrekenen.

  • 22 April 2021
  • 6 reacties
  • 90 Bekeken

Mijn dochter had nog 27,13 tegoed. Dat is tot 2x toe misgegaan in de verrekening. Normaal gesproken zou dat niet zo erg zijn, ware het niet dat haar toestel kapot viel en wij een nieuw abonnement met toestel hebben afgesloten. Deze is dus opgezegd. Toen ik navraag deed via de chat wanneer we dan ons tegoed terug konden verwachten, kreeg ik doodleuk het antwoord dat ik dit niet meer terugkreeg omdat ik inmiddels het abonnement heb opgezegd. Uiteraard ga ik daar niet mee akkoord! Het is geld dat ik nog van jullie tegoed heb...als het andersom was geweest had ik het ook moeten betalen...dus Simyo...hoe gaan we dit oplossen? Mijn zoon heeft nog wel een abonnement bij jullie overigens…

groetjes Marloes Lock

icon

Beste antwoord door Daisy 23 April 2021, 10:41

Bekijk originele reactie

6 reacties

Het is overigens geen beltegoed, maar teveel betaald tegoed...

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Marloes01,

 

Ik snap niet helemaal wat je bedoeld, kun je mij een privébericht sturen met het telefoonnummer waar het omgaat met bijbehorende adresgegevens?  Dan kijk ik graag even mee!

 

Groetjes,

Daisy

Mijn dochter is vorig jaar per ongeluk over haar datalimiet gegaan, waardoor er ineens erg hoge kosten waren. Omdat wij dit niet wisten hebben jullie dit eenmalig omgezet naar het kopen van extra bundels, wat voordeliger zou uitpakken voor ons. Het bedrag hadden we inmiddels al wel helemaal betaald en dit zouden we terugkrijgen bij het verrekenen van de maandelijkse kosten. Dit is alleen bij jullie een aantal keren misgelopen, waardoor wij nog niet het restbedrag terug hebben gekregen. Totaal zou er nog €27,13 open staan. Maar nu wordt er ineens gezegd door een medewerker dat we dat geld niet meer terugkrijgen, wat ik toch erg vreemd zou vinden.

groetjes Marloes

Reputatie 7
Badge +9

@Daisy vroeg of je dat in een privébericht naar Daisy wou zetten. Nu staat dat mobiele nummer en die naam op een publieke forum en kan iedereen die zien. En dat lijkt mij niet de bedoeling.

Nog 20 minuten kun je je eigen bericht aanpassen, daarna zal een moderator dat voor je moeten doen. Dat zal een moderator zo snel mogelijk doen.

Reputatie 7

@Marloes01 Uiterst onhandig, dat je je post niet direct had aangepast nadat @Groentjuh je hierop wees!! Nu staan privacy gevoelige gegevens openbaar!!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Marloes01,

 

Ik heb je privébericht even aangepast en de persoonlijke informatie verwijderd. Ik ga je verder helpen door middel van een privébericht!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer