.

Beantwoord

Geld tegoed

  • 20 January 2013
  • 8 reacties
  • 348 Bekeken

Badge +1
Beste Simyo-medewerker,

Voor de maanden september en oktober heb ik onjuiste facturen ontvangen.
Hierover heb ik uitvoerig contact met jullie gehad, telefonisch en via dit forum.
Echter is nooit het geld verrekend dat ik te veel heb betaald.
Zouden jullie hier aub naar willen kijken, aangezien dit destijds een systeemfout was en viel mij niets aan te rekenen.

Mvg,
Jesper
icon

Beste antwoord door Alex 23 January 2013, 10:27

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Jesper,

De financiële afdeling heeft al een verrekening op je oktober factuur uitgevoerd van € 93,71. Je kunt dit ook terug vinden onder het kopje 'kortingen en verrekeningen'. De onterechte kosten waren inderdaad te wijten aan een fout in ons systeem, maar zijn ook al verrekend.

Groetjes,

Alex
Badge +1
Beste Alex,

Het klopt dat er een bepaalde verrekening is geweest in Oktober. Heb je toevallig deze factuur bekeken?
Voor oktober zou ik eigenlijk 27 euro moeten betalen (26e abonnement en 1e aan sms naar het buitenland), en ik heb die maand 36.01 betaald.
Voor september heb ik 52.18 euro betaald, terwijl dit ook 26e had moeten zijn.
Hopelijk houden jullie een logboek bij met gegevens van als een klant contact heeft gezocht.
Deze kosten zijn waarschijnlijk onterecht toegewezen, omdat ik door een fout in het systeem was afgesloten en daarna aansluitingskosten moest betalen.
Ik zie je reactie graag tegemoet.

Mvg,
Jesper


Hoi Jesper,

De financiële afdeling heeft al een verrekening op je oktober factuur uitgevoerd van € 93,71. Je kunt dit ook terug vinden onder het kopje 'kortingen en verrekeningen'. De onterechte kosten waren inderdaad te wijten aan een fout in ons systeem, maar zijn ook al verrekend.

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Jesper,

Ik heb jouw situatie doorgegeven aan de technische dienst. Zodra ik terugkoppeling heb, zal ik hier een reactie plaatsen.

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo ik zie dat jij aanwezig bent, zou je mij kunnen helpen
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Celiker,

Als je een vraag hebt kun je deze stellen door een nieuw topic te openen of de vraag in een al bestaand topic te stellen.

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Jesper,

Ik heb jouw situatie doorgegeven aan de technische dienst. Zodra ik terugkoppeling heb, zal ik hier een reactie plaatsen.

Groetjes,

Alex


Hoi Jesper,

We zien dat de korting op de internetbundel door een fout maar 1 maand is berekend. De korting op de internetbundel was eigenlijk 6 maanden geldig. Ik heb daarom de korting van de resterende 5 maanden laten verrekenen met je toekomstige factuur/facturen. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Badge +1
Beste Alex,

Bedankt voor de toelichting en het positieve nieuws.
Inmiddels ben ik overgestapt naar een andere provider, hoe kan ik toch het geld terug krijgen?

Mvg,
Jesper

Hoi Jesper,

Ik heb jouw situatie doorgegeven aan de technische dienst. Zodra ik terugkoppeling heb, zal ik hier een reactie plaatsen.

Groetjes,

Alex


Hoi Jesper,

We zien dat de korting op de internetbundel door een fout maar 1 maand is berekend. De korting op de internetbundel was eigenlijk 6 maanden geldig. Ik heb daarom de korting van de resterende 5 maanden laten verrekenen met je toekomstige factuur/facturen. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Reputatie 2
Badge +1
Hey Jesper,

De niet ontvangen korting zal worden terug gestort op je rekening.

Reageer