Ik log net in om m'n bundel voor de zomermaanden aan te passen en schrik me plotseling wezenloos van een factuur van 101 euro.
Mijn abonnement kost 35, en nu opeens bleek dat mijn belminuten op waren en dat ik ik 70 euro in een week aan extra bel-en smskosten heb gemaakt.
Ik heb geen bericht ontvangen op mijn telefoon met een waarschuwing. Wel heb ik een bericht ontvangen dat mijn MB's op waren en die koop ik dan gelijk bij.
Waarom sturen jullie geen sms-en? Deze - opeens - extra 70 euro is zo ontzetten niet prettig. Ik ben student en ben bij Simyo om goedkoop te kunnen bellen met een goed netwerk. En nu dit.
Ik hoop dat jullie mij tegemoet kunnen komen hierin. Het lijkt me de taak van de provider om de klant te laten weten dat hij buiten zijn bundel gaat, zoals jullie dat wel doen voor internet.
Bedankt voor jullie hulp!
Vriendelijke groeten
Judith van den Dool
Beste antwoord door franswon
Bekijk originele reactie