.

Beantwoord

Geen sms-bericht ontvangen ivm extra MB's op. Wat nu?


Badge
Hallo,

Dit weekend heb ik een aantal keer nieuwe MB's gekocht om onnodige kosten te ontlopen. Nu heb ik op de maandag geen bericht ontvangen maar is mijn extra bundel toen wel leeg gegaan. Zo kom ik er zo net achter dat ik erg veel onnodige kosten heb gemaakt.

Wat nu...
icon

Beste antwoord door Asma 30 May 2017, 16:06

Bekijk originele reactie

14 reacties

Zit je inbox misschien vol?
Badge
Zit je inbox misschien vol?

Nee, ik heb hierna nog een aantal berichten ontvangen via de SMS.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Stanflies,

Jeetje! Ik vind het erg vervelend dat je zoveel kosten hebt gemaakt buiten je bundel! :(

Ik heb je aansluiting erbij gepakt om uit te zoeken wat er aan de hand is. Volgens onze gegevens hebben wij je op 29 mei om 00:07 uur de 80% en om 05:20 uur de 100% waarschuwingssms gestuurd. Kun je dit controleren?

@ Ray, bedankt!

Groetjes,
Asma
Badge
Hoi Stanflies,

Jeetje! Ik vind het erg vervelend dat je zoveel kosten hebt gemaakt buiten je bundel! :(

Ik heb je aansluiting erbij gepakt om uit te zoeken wat er aan de hand is. Volgens onze gegevens hebben wij je op 29 mei om 00:07 uur de 80% en om 05:20 uur de 100% waarschuwingssms gestuurd. Kun je dit controleren?

@ Ray, bedankt!

Groetjes,
Asma


Bedankt voor de reactie, jij trouwens ook nog Ray.

Mijn laatste bericht dat ik heb ontvangen is op zondag 28 mei om 14:15. Dat is een bericht met de tekst dat mijn internetbundel op was. Ik heb hierna om 15:00 een bundel gekocht. Daarna heb ik niets meer ontvangen..
Badge
Hallo? Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag, een berichtje met dat er een SMS-bericht is verstuurd kan ik niets mee. Ik heb nu een kostenpost van meer dan 100 euro uit het niets.

Het Simyo Social Team en betrokken klanten beantwoorden je vraag binnen 1 werkdag.


https://www.simyo.nl/klantenservice
Badge
Die vraag heb ik dus gister gesteld. Met een "antwoord" als dit kan ik niets.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Stan,

Geen zorgen 🙂 We reageren altijd overal op. Ik zie terug dat jij in mei vijf extra internetbundels hebt aangeschaft. Het verbruik dat je terugziet vond plaats na je vierde en voor je vijfde extra internetbundel. Je kreeg dus op 29 mei de sms'jes die aangaven dat de bundel op was, en daarna heb je internet verbruikt. Op 30 mei heb je vervolgens de laatste extra internetbundel gekocht en die heb je niet opgemaakt. Zoals Asma aangeeft zijn die sms'jes wel daadwerkelijk verstuurd. Ik hoop dat dit een goed beeld schept van waar het verbruik dan precies vandaan komt. Ik zie ook dat je voor deze maand (juni) je internetbundel opgehoogd hebt van 2000 MB naar 4000 MB. Verstandig! Dat is serieus heel slim, want je maakt op een handige manier gebruik van het feit dat je maandelijks je bundels kunt aanpassen. Je hebt herkend dat je meer internet verbruikt dan je bundel, en handelt daar vervolgens naar 🙂

Het volgende is dat jij de sms'jes niet hebt ontvangen. Dat is helemaal niet de bedoeling. Ik heb je dus een sms vanuit het systeem gestuurd als test (de tekst daarin is letterlijk "Hoi, dit is een test-sms nav je Forum-post. Laat je op het Forum weten of je dit ontvangt? Groetjes!" Heb je deze wel ontvangen?

Laat je het mij weten?

@ Ray, dankjewel voor je hulp!

Groetjes,
Jihane
Badge
Hi Stan,

Geen zorgen 🙂 We reageren altijd overal op. Ik zie terug dat jij in mei vijf extra internetbundels hebt aangeschaft. Het verbruik dat je terugziet vond plaats na je vierde en voor je vijfde extra internetbundel. Je kreeg dus op 29 mei de sms'jes die aangaven dat de bundel op was, en daarna heb je internet verbruikt. Op 30 mei heb je vervolgens de laatste extra internetbundel gekocht en die heb je niet opgemaakt. Zoals Asma aangeeft zijn die sms'jes wel daadwerkelijk verstuurd. Ik hoop dat dit een goed beeld schept van waar het verbruik dan precies vandaan komt. Ik zie ook dat je voor deze maand (juni) je internetbundel opgehoogd hebt van 2000 MB naar 4000 MB. Verstandig! Dat is serieus heel slim, want je maakt op een handige manier gebruik van het feit dat je maandelijks je bundels kunt aanpassen. Je hebt herkend dat je meer internet verbruikt dan je bundel, en handelt daar vervolgens naar 🙂

Het volgende is dat jij de sms'jes niet hebt ontvangen. Dat is helemaal niet de bedoeling. Ik heb je dus een sms vanuit het systeem gestuurd als test (de tekst daarin is letterlijk "Hoi, dit is een test-sms nav je Forum-post. Laat je op het Forum weten of je dit ontvangt? Groetjes!" Heb je deze wel ontvangen?

Laat je het mij weten?

@ Ray, dankjewel voor je hulp!

Groetjes,
Jihane


Ik heb inderdaad op 30 mei nog een bundel gekocht omdat ik toen pas zag dat mijn buitenbundeltarief zo hoog bleek te zijn. Het gaat me om het gebeuren dat ik geen berichten heb ontvangen op die 29 mei om 0:07 en 5:20 die Asma aangaf.

Ik heb wel het test-berichtje van jullie ontvangen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Stanflies,

Dankjewel voor je terugkoppeling. Ik ben blij dat je de sms hebt ontvangen. De sms'jes die je hebt gekregen op basis van je internetbundel die op was, zijn via het zelfde systeem verstuurd. Het is dus een compleet mysterie waarom die niet zijn aangekomen.

Omdat ik zie dat je al een hele lange tijd klant bent Ć©n omdat ik merk dat zoiets nooit eerder gebeurd is, wil ik je een eenmalige vergoeding aanbieden voor deze kosten. Ik verreken het internetverbruik buiten de bundel dan tegen extra internetbundels, waardoor je veel minder betaalt. Ik stuur je ook meteen een e-mail met alle details.

Heb je nog vragen over deze coulance? :)

Groetjes,
Jihane
Badge
Hallo Jihane,

Bedankt voor je reactie! Dit is precies het voorstel wat ik had willen doen, fijn dat jullie als Simyo er zelf mee komen. Ik ben verder een zeer tevreden klant bij jullie en zal dit dan ook blijven zo.

Bedankt ook voor de tips die ik via de mail heb mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Stanflies
Badge +7
Hoi Stanflies,

Wat fijn dat je blij bent met dit voorstel! 🙂 Mooi om te horen dat je nog steeds tevreden bent.

Als we je weer ergens bij kunnen helpen, laat je dan weer een berichtje achter op het forum?

Groetjes,
Samantha
Badge
Hoi Stanflies,

Wat fijn dat je blij bent met dit voorstel! 🙂 Mooi om te horen dat je nog steeds tevreden bent.

Als we je weer ergens bij kunnen helpen, laat je dan weer een berichtje achter op het forum?

Groetjes,
Samantha


Zeker weten, wanneer kan ik dit geld eigenlijk verwachten?
Badge +7
Hoi Stanflies,

Ik zie dat onze financiƫle afdeling je gisteren het bedrag heeft terugbetaald. Dit zou je nu wel op je rekening moeten terugzien. Kun je dit controleren?

Groetjes,
Samantha

Reageer