.

Beantwoord

Geen klant meer, waarom zie ik toch belminuten en MB's op Mijn Simyo?

  • 2 November 2015
  • 3 reacties
  • 130 Bekeken

Badge +2
Beste,
Sinds 1 november ben ik geen klant meer van Simyo, ik ben overgegaan naar Telfort en zij hebben de overstap voor mij geregeld. Wat ik wel verwarrend vindt is dat in mijn Simyo App mijn tegoeden gewoon weer aangevuld zijn!

Ik neem toch aan dat ik geen klant meer ben. Heb niets van Simyo vernomen wat betreft mijn contract beëindiging!

Groet
Henry
icon

Beste antwoord door Naomi 4 November 2015, 14:52

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi henryblankvoort,

Wat jammer dat je geen klant meer bij ons bent 😢 Ik zie het inderdaad terug in je gegevens. Vanaf 1 november is je abonnement stopgezet. De datum dat je nummer is overgezet naar je nieuwe provider is de einddatum van je Simyo abonnement. Je betaalt alleen abonnementskosten tot 1 november 2015, dus daar hoef je je geen zorgen over maken. Ik heb er voor gezorgd dat dit helemaal goed staat.

Hopelijk heb je het naar je zin gehad bij ons. Ik wens je een fijne tijd toe bij je nieuwe provider.
Badge +2
Dank je wel Naomi. Ik heb een geweldige tijd gehad bij jullie alleen was ik het met sommige dingen niet eens. Heb ik al over geschreven op het forum.
Zijn niet direct negatieve dingen meer aanmerkingen wat beter kon.

Bedankt iig

Groet henry
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Henry,

Graag gedaan namens Naomi 🙂 Natuurlijk zijn we blij te lezen dat je altijd een fijne tijd hebt gehad. Dan kun je het in ieder geval goed afsluiten. Wie weet zien we je in de toekomst nog eens terug bij Simyo :)

Groetjes,
Angela

Reageer