.

Beantwoord

geen inzage achterstallige factuur

  • 21 January 2014
  • 3 reacties
  • 974 Bekeken

Ik moet voor de 24e een achterstallige factuur betalen via Ideal maar de facturen zijn niet beschikbaar bij mijn Simyo. Hoe kan ik de factuur nu betalen?
icon

Beste antwoord door Kim 22 January 2014, 09:38

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Hoi thimoh, welkom op het forum van Simyo! :)

Via de link die je hebt ontvangen in de betaalherinneringsmail kan je de factuur betalen, je kan klikken op "via iDEAL" 🙂.

Daarnaast kan je de factuur ook inzien als je op Mijn Simyo gaat naar Facturen en dan vervolgens onder het kopje 'Factuur' op het factuurnummer klikt, dan kan je de specificatie van de factuur als PDF-bestand downloaden 🙂.

Ik hoor graag van je of het is gelukt!
Waarom worden klanten niet ingelicht wanneer een Bucarroo gaat innen via automatische incasso ????
Via miijn afschrift is niet te achterhalen dat het een betaling aan Simyo betreft.
Flut optreden van Simyo en dat Bucarroo,kunnen klanten een hoop frustratie besparen.
Reputatie 2
Badge +6
Waarom worden klanten niet ingelicht wanneer een Bucarroo gaat innen via automatische incasso ????
Via miijn afschrift is niet te achterhalen dat het een betaling aan Simyo betreft.
Flut optreden van Simyo en dat Bucarroo,kunnen klanten een hoop frustratie besparen.


Hoi B.Nous,

Welkom op het forum! :)

Jij hebt een prepaid zie ik. De tenaamstelling op de afschrift van automatisch opwaarderen is inderdaad aangepast, zonder onze klanten daarvan op de hoogte te brengen. Je kunt echter wel zien dat het van Simyo is. Als je de afschrift opent/vergroot zie je bij de omschrijving Simyo staan.

Ik moet je toegeven dat het een beetje rommelig is verlopen. De omschrijving is als het goed is alweer aangepast naar Simyo. Bij je volgende opwaardering zou het goed moeten staan :)

Zou je willen laten weten of dat klopt?

Reageer