.

Vraag

Geen internet

  • 7 August 2012
  • 5 reacties
  • 557 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Vandaag mijn Simyo kaart gekregen en blij dat ik was eindelijk pingen: ) Maar helaas het werkt niet : (

Ik krijg de draadloze registratie niet voor elkaar automatisch geprobeerd, handmatig en via sms naar 1300

Wie kan mij helpen?

5 reacties

Badge
Simkaart gaat morgen gelijk terug.


Vindt dit geen service, bij andere simkaarten stop je de kaart erin en hij doet het. Ben nu al 2 ,5 uur me groen en geel aan het irriteren om verbinding met het internet, ping enzv. te krijgen  APN ingesteld ,handmatig geprobeerd, ms gestuurd naar 1300 wel 4 x opnieuw aan en uit gedaan. Niets helpt!!!!!!!!!

En dan kan je niemand bereiken, via site en telefoon pffffffff super geïrriteerd hierdooR vooral omdat ik zie dat ik niet dat veel mensen dit zelfde probleem hebben/hadden. Is er geen standaard oplossing voor?
Reputatie 5
Badge +10
Simkaart gaat morgen gelijk terug.


Vindt dit geen service, bij andere simkaarten stop je de kaart erin en hij doet het. Ben nu al 2 ,5 uur me groen en geel aan het irriteren om verbinding met het internet, ping enzv. te krijgen APN ingesteld ,handmatig geprobeerd, ms gestuurd naar 1300 wel 4 x opnieuw aan en uit gedaan. Niets helpt!!!!!!!!!

En dan kan je niemand bereiken, via site en telefoon pffffffff super geïrriteerd hierdooR vooral omdat ik zie dat ik niet dat veel mensen dit zelfde probleem hebben/hadden. Is er geen standaard oplossing voor?


Hoi Mada,

Volgens onze gegevens maak je gebruik van nummerbehoud. Hierdoor zijn je bundels nog niet geactiveerd. Je Blackberry bundel is daarom ook nog niet actief. Je abonnement, en daarmee je bel + internet bundel, gaat in op het moment dat je telefoonnummer is over gezet. Overigens zie ik dat je nog niet het volledige nummerbehoud formulier hebt ingevuld. Het over te zetten telefoonnummer en het simkaartnummer ontbreken nog. Kan je mij een privé bericht sturen met het juiste telefoonnummer en het simkaartnummer? Dan kunnen we je aanvraag aanpassen.

Groetjes,

Alex
Badge
Internet nog niet gebruikt maar wel al kosten gerekend????????  heel vreemd
Badge
Simkaart gaat morgen gelijk terug. Vindt dit geen service, bij andere simkaarten stop je de kaart erin en hij doet het. Ben nu al 2 ,5 uur me groen en geel aan het irriteren om verbinding met het internet, ping enzv. te krijgen APN ingesteld ,handmatig geprobeerd, ms gestuurd naar 1300 wel 4 x opnieuw aan en uit gedaan. Niets helpt!!!!!!!!! En dan kan je niemand bereiken, via site en telefoon pffffffff super geïrriteerd hierdooR vooral omdat ik zie dat ik niet dat veel mensen dit zelfde probleem hebben/hadden. Is er geen standaard oplossing voor? Hoi Mada, Volgens onze gegevens maak je gebruik van nummerbehoud. Hierdoor zijn je bundels nog niet geactiveerd. Je Blackberry bundel is daarom ook nog niet actief. Je abonnement, en daarmee je bel + internet bundel, gaat in op het moment dat je telefoonnummer is over gezet. Overigens zie ik dat je nog niet het volledige nummerbehoud formulier hebt ingevuld. Het over te zetten telefoonnummer en het simkaartnummer ontbreken nog. Kan je mij een privé bericht sturen met het juiste telefoonnummer en het simkaartnummer? Dan kunnen we je aanvraag aanpassen. Groetjes, Alex



Beste Alex,

Dit klopt niet!!!!!!!!!!

Ik heb niet gekozen voor nummerbehoud en heb gisteren toen ik een email hierover van jullie ontving meteen gebeld dat dit niet klopte. Telefonische medewerkster gaf aan dat het een geautomatiseerde email betrof.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Mada,

Ik zie dat je vandaag contact hebt gehad met de klantenservice. Je bundels zijn per vandaag geactiveerd. Als het goed is zou je gebruik moeten kunnen maken van al onze diensten. Klopt dit?

Groetjes,

Alex

Reageer