.

Beantwoord

Geen betalingsregelingen bij Simyo

  • 2 September 2013
  • 5 reacties
  • 590 Bekeken

Badge
Ik ben al jaren klant van jullie.
nog overgenomen van tringg.
nu heb ik afgelopen maand een rekening ontvangen.
van ongeveer 130 eu, deze kosten zijn opgelopen door internetverbruik, wat ik raar vind, want ik ben meestal op wifi, nu wist een medewerker te vertellen dat ik wifi en 3g beide aan had staan. dat het daardoor kan zijn gekomen.
ik kan dit niet controleren.
en heb nooit zulke hogen rekeningen gehad.
nu heb ik gebeld met de klantenservice, om een betalingsregeling te treffen voor dit bedrag.
maar mw. jagram, wist mij te vertellen dat ik geen regeling kan treffen, en ik moet wachten tot het bij de incasso komt
ik heb hier geen zin in om op incassos te wachten.
ik zit bij de schuldhulp en krijg elka maand netjes 35 eu
voor rest wil ik een regeling, kan dit niet wil ik mijn abbomenement opzeggen.
want heb nog nooit gehoord dat je geen regeling kan treffen
het gaat hier niet om 5000 eu ofzo en ben al jaren een goede klant van jullie
die zich altijd netjes aan de regels heeft gehouden
ik hoor het wel, en anders zijn jullie een trouwe klant kwijt.
Mvg,
Gary van Eer
icon

Beste antwoord door Alex 3 September 2013, 10:09

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum bonitoaviara,

Ik heb je aansluiting en factuur kunnen bekijken. De laatste factuur is inderdaad hoger uitgevallen dan de factuur van de afgelopen maanden. Internet verbruik kan inderdaad verbruikskosten veroorzaken. Dat is natuurlijk erg vervelend. Als je zelf niet helemaal weet waar het verbruik vandaan komt kun je het best even een datacounter als app installeren. In dit topic staat nuttige informatie over het gebruik van internet op je telefoon.

Hoewel ik me kan voorstellen dat je persoonlijke financiële situatie een dergelijke rekening niet toelaat, kunnen we hier als provider helaas geen rekening mee houden. Het zou jammer zijn als je hierdoor besluit om weg te gaan bij Simyo, maar een betalingsregeling is helaas niet mogelijk bij Simyo :(

Groetjes,

Alex
Het valt me op hoe stug Simyo omgaat met een klacht. Ik had gisteren contact met dezelfde persoon van de helpdesk. Ik ben ook al jaren klant en wil gewoon mijn rekening betalen zoals ik dat altijd doe, de hoogte van de rekening maakt mij niet veel uit. Ik werd afgesloten vanwege een procedure, zelfstandig nadenken heb ik aan de telefoon met de klantenservice niet kunnen ontdekken!
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Bartvenlo,

Ik zie dat je contact hebt gehad over je aansluiting. Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is als je aansluiting geblokkeerd is. Zeker als je gewoon de intentie hebt om te betalen. Zo'n procedure is dan natuurlijk even niet zo prettig. Natuurlijk willen onze medewerkers ook zelfstandig nadenken, maar helaas moeten we de procedure dan toch volgen.Je aansluiting is inmiddels weer geactiveerd waardoor je weer gebruik kan maken van je aansluiting.

Groetjes,

Alex
Badge
Geen regeling dan zef ik het vandaag nog op
stap wel over op vodafone red 35 eu p/m onbeperkt bellen en smsen en 2000mb
want ik kreeg bij tringg altijd netjes een melding als ik ergens overheen zou gaan
maar die hebben JULLIE UITGEZET
bij de overname (boeven)
ga ook naar kassa schrijven en nog wat forums af
dit is niet eerlijk en zo ga je niet met klanten
Badge +8
Geen regeling dan zef ik het vandaag nog op
stap wel over op vodafone red 35 eu p/m onbeperkt bellen en smsen en 2000mb
want ik kreeg bij tringg altijd netjes een melding als ik ergens overheen zou gaan
maar die hebben JULLIE UITGEZET
bij de overname (boeven)
ga ook naar kassa schrijven en nog wat forums af
dit is niet eerlijk en zo ga je niet met klanten


Hoi bonitoaviara,

Jammer om te horen dat je ons dan gaat verlaten. Maar bij Simyo behoort een betalingsregeling helaas niet tot de mogelijkheden. Het spijt ons dat je je zo oneerlijk behandeld voelt, maar we kunnen daar helaas niet van afwijken.

Groetjes,
Charlene

Reageer