.

Vraag

Functie Internet bundel binnenland en buitenland was automatisch uitgeschakeld en toch kosten gemaakt. Hoe kan dit?

  • 17 June 2022
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

Hallo Allemaal, mijn bijnaam is De Vechter.Tot mijn verbazing zag ik toevallig een bedrag van 85 € voor de maand mei (Internet binnenland). Ik heb geen Internet bundel, Ik betaal elke maand 5 € voor prepaid, voor duidelijkheid ik heb geen Internet bundel. Ik gebruik altijd  en overal Wi-Fi. Vorige maand was ik in Australië ik heb alleen maar Wi-Fi gebruikt, geen abonnement internet!!!! Mijn vraag: Ik wil graag een duidelijkheid en de verantwoording over het bedrag van 85 €. 

De functie Internet bundel binnenland en buitenland was automatisch uitgeschakeld. Ik ben benieuwd naar uw verhaal . Mvg 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @De vechter,

Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat er hoge kosten zijn gemaakt, ik kan mij voorstellen dat je hier wellicht van bent geschrokken. Uit je verhaal lees ik dat je internet uitstond en dat je toch kosten hebt gemaakt in Australië. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik wil graag met je meekijken op jouw aansluiting. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijken wij samen naar een oplossing. 

Groetjes,
Seren 

Reageer