.

Foute factuur

  • 24 April 2012
  • 1 reactie
  • 524 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Goedemiddag,
Sinds 13-03-12 ben ik ingeschreven bij simyo. Ik zal mijn abonnement even erbij zetten.
Simyo zelden --> €3,99 ( eerste 12 maanden - €2,99)
Internet Regelmatig --> € 9,99 ( eerste 6 maanden - €6,99)
Deze cijfers zijn belangrijk voor het berekenen van een factuur!
Voor het berekenen pas ik de formule toe die staat in uw beleid.
Bedrag voor maand 1 = Resterend aantal dagen/totaal aantal dagen in een maand x bedrag( zonder actiekorting)
Nu ben ik (zo staat ook in de factuur) lid sinds 13-03.
In maart zitten 31 dagen dus. 31-13 = 18.
we beginnen met het bedrag van de Simyo zelden ( zonder actiekorting)
18/31 x €3,99 = € 2,32 + bedrag volgende maand ( €3,99) = €6,31
Nu de Internetabonnement.
18/31 x €9,99 = € 5,80 + bedrag volgende maand (€9,99) = €15,79
Kortom, zonder actiekorting zou ik in de maanden (Maart/april) €22,10 kwijt zijn ( zonder aansluitingskosten, maar daarover later)
Nu de actiekorting berekenen.
Simyo zelden (normaal €3,99 nu €2,99, korting 1 euro)
18/31 x € 1 = €0,58 + €1 = €1,58
Internet regelmatig
18/31 x € 2 = €1,16 + €2 = €3,16
Dus, met aftrek van de actie korting( €4,74) ben ik ( €22,10 - €4,74) €17,73 kwijt aan het abonnement zelf.
+ uiteraard de aansluitingskosten €14,99 = €32,72 - reeds betaald (€0,01) = €32,71.
Toch staat er op mijn factuur €36,19.
Mede omdat Simyo de actiekorting (bij internet helemaal niet) niet goed heeft meegerekend.
Graag zou ik hier een uitleg voor willen hebben.
Met vriendelijke groet,
H. van der Meer


(Voor mijn gegevens, gaarne een pm sturen)

1 reactie

Reputatie 2
Badge +4
Beste 2DAds,

Allereerst onze excuses voor de vertraagde reactie.
Volgens ons systeem heb je inmiddels contact opgenomen met onze Klantenservice. Zij hebben de korting laten toevoegen en een tegemoetkoming van €4,00 gegeven. Dit bedrag zal verrekend worden met de eerstvolgende factuur. Wij gaan er vanuit dat het probleem hiermee is opgelost.

Mocht je nog vragen hebben, dan vernemen we dit graag.

Groetjes,

Manisha

Reageer