.

Vraag

Fout in factuur

  • 24 April 2012
  • 31 reacties
  • 2235 Bekeken

Badge
Beste Simyo,



Ik maak nu 2,5 maand gebruik van uw dienst, en in mijn contract staat dat ik per maand 7,99 kwijt ben aan internet regelmatig.

Helaas staat er op de factuur dat er 10 euro per maand word afgeschreven. Dit staat niet in het contract, dus het lijkt mij ook niet meer dan logisch dat ik gewoon het bedrag betaal wat in mijn contract staat. Hier zou ik graag wat meer duidelijkheid over willen.



M.v.g. Mayke Lemmers

31 reacties

Badge
Net mijn factuur bekeken de korting is inmiddels toegepast.

Ik heb nog een andere vraag, als ik mijn internet bundel op13/9/12 gaat verlagen naar 200mb, krijg ik dan ook mijn bedrag terug gestoort in mijn rekening? 
Eigenlijk gaat mijn internet bundel van 13/03/2012 tot 13/09/2012, daarna wil ik mijn internet verlagen naar 200mb, nu is het zo dat ik mijn internet bundel op 500mb MOET staan tot 11/11/12 om te profiteren van de korting.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi yibsel,

Als je naar een lagere bundel wijzigt, kunnen we alsnog te weinig berekende korting verrekenen met je factuur (als je nog klant bent). Geef mij of de klantenservice dan aub even een seintje.

Groetjes,

Alex
Badge
Helemaal top! 

Heel goed uitgelegd, geholpen en opgelost, compliment simyo =]
Excuse voor mijn reactie(paar post terug)

Ik ben weer een tevrede klant, bedankt Alex
Badge
Beste,

Sinds februari 2012 heb ik een abo van simyo.
Deze was eerst simyo veel voor 15.99 pm maar heb dit inmiddels aangepast naar geregeld voor 6,99 met 500mb internet voor 7,99

Als ik naar mijn factuur kijk wordt er voor bellen 9,99 gerekend en voor internet 9,99???
Volgens mijn berekening ben ik nu 9,99+9,99=19,98 kwijt en zou ik 6,99+7,99=14,98 per maand kwijt moeten zijn.
Of mis ik iets?


Alvast bedankt

Met vriendelijke groet,

Shai Parmessar
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Shai,

Als je kijkt naar het kopje kortingen en verrekeningen zie je dat er ook korting van je internet en je belbundel wordt toegepast.

Groetjes,

Alex
Badge
Alex,

dat heb ik dus gemist :-)

thnxx

grt shai

Reageer