Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actieprijzen zijn geldig tot en met 30 november 2020. Deze actievoorwaarden gelden voor verschillende bundels.

  • Als je tijdens de actieperiode (tot en met 30 november 2020) kiest voor een van de actiebundels, betaal je het bijbehorende bedrag tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Als je een nieuwe bestelling plaatst, betaal je aansluitkosten van € 14,99.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Vraag

Fout in factuur

  • 24 april 2012
  • 31 reacties
  • 2229 Bekeken

Badge
Beste Simyo,



Ik maak nu 2,5 maand gebruik van uw dienst, en in mijn contract staat dat ik per maand 7,99 kwijt ben aan internet regelmatig.

Helaas staat er op de factuur dat er 10 euro per maand word afgeschreven. Dit staat niet in het contract, dus het lijkt mij ook niet meer dan logisch dat ik gewoon het bedrag betaal wat in mijn contract staat. Hier zou ik graag wat meer duidelijkheid over willen.



M.v.g. Mayke Lemmers

31 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Het kan zijn dat er door bijv. een technisch probleem een verkeerd bedrag wordt weergegeven.
Wordt er ook daadwerkelijk 10 euro afgeschreven?
Een simyo moderator zal vast spoedig reageren om dit verder te onderzoeken.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Mayke,

Allereerst onze excuses voor het ongemak.
Wij zullen de korting alsnog toevoegen, dit zal aanstaande dinsdag gebeuren. Je zult dan tot 1 november 2012 korting op de internetbundel ontvangen.

Groetjes,

Manisha
Badge
Beste Simyo,
Ik heb precies hetzelfde probleem, de korting van internet regelmatig wordt niet berekend, enkel de korting van simyo geregeld. Per maand betaal ik dus ook 10euro aan internet ipv de beloofde 7,99. Ik ben een nieuwe klant, dus ik heb ook recht op de korting. Ik hoop dat dit probleem snel verholpen wordt.
Mvg,
Anna Spruijt
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Anna,

Het lijkt er inderdaad op dat er iets is mis gegaan. Ik zie echter dat je inmiddels een internet basis bundel hebt geactiveerd. Als je per 1 juni alsnog een internet bundel regelmatig neemt, zorgen we ervoor dat je dan alsnog 6 maanden korting krijgt. Als je besluit de internet bundel basis te behouden, kunnen we de internet bundel korting met terugwerkende kracht verrekenen met je factuur. Kan je me laten weten waar je voorkeur naar uitgaat?

Groetjes,

Alex
Hallo,
Ik heb na het nakijken ook iets opgemerkt en dat is dat ik internetbundel vaak gebruik a 1000 mb per maand voor 9.99 Euro en nu staat op de factuur van 01.04.2012 t/m 30.04.2012 dat ik 16.99 betaal voor mijn internetabonnement. Maar hoe komen jullie hier dan bij?
Groetjes C.
Badge
Ook hier gebeurt precies zelfde.

Internet bundel Regelmatig 14.03.12 - 31.03.12 € 6,00
Internet bundel Regelmatig 01.04.12 - 30.04.12 € 10,00

op 14 maart had ik mijn internet bundel regelmatig geactiveerd. daar krijg ik volgens mij ook al geen korting, dat gebeurt denk ik omdat mijn internet bundel van maart op facatuur van april komt te staan... vraag me af waarom.
april is duidelijk te zien geen korting.

enige korting die ik wel kreeg was:

Kortingen en verrekeningen Periode Bedrag
Korting op Simyo weinig 01.04.12 - 30.04.12 € -1,00
Totaal kortingen en verrekeningen (incl. BTW) € -1,00

Graag ook de gemiste korting bedrag terug storten.

mvg,
Reputatie 2
Badge +4
Beste Colinski,

Welkom op het Simyo forum!
Op de factuur van maart kun je onder het kopje ''kortingen en verrekeningen'' zien dat je ook op de internetbundel Vaak korting krijgt.

Groetjes,

Manisha
Reputatie 2
Badge +4
Beste Yibsel,

Wij zullen ervoor zorgen dat de korting alsnog wordt toegevoegd op de factuur van april, deze komt in de derde week van mei op de persoonlijke pagina. Je zult dan vanaf 1 mei tot 1 november korting op de internetbundel ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Manisha
Badge
Hoi Alex,
Ik wil wel graag de internet basis behouden. Dus, als ik het goed begrijp, dat betekent dat ik de gemiste korting met terugwerkende kracht verrekend krijg en daarnaast per maand nog de korting van de internet basis bundel krijg voor de maanden dat ik nog recht op korting had?
Dit namelijk volgens jullie actievoorwaarden:¨Bij overstap naar een andere internetbundel ontvang je de korting van de internetbundel waar je op dat moment op overstapt, onder voorwaarde dat je nog recht hebt op korting (tijdens de eerste 6 maanden na activatiedatum).¨
(zie link http://www.simyo.nl/voorwaarden/actievoorwaarden)
Graag zou ik bevestiging krijgen om duidelijkheid te hebben.
Mvg, Anna
Badge
Hallo Manisha,
U zegt dat de korting alsnog zou toevoegen op de facatuur van april, echter zie ik hier alleen korting van mijn belminuten en niet van data...
Kortingen en verrekeningen Periode Bedrag
Korting op Simyo geregeld 01.05.12 - 31.05.12 € -3,00
Totaal kortingen en verrekeningen (incl. BTW) € -3,00

En de vermiste korting van maart, krijg ik die ook nog terug ?
graag antwoord hier op, ik betaal teveel...
Badge
Hallo SIMYO,
Er was beloofd dat de korting de volgende maand verrekend zou worden, dit zou dus op de factuur van april terug te zien zijn. Dit is echter nog niet gebeurd en hier ben ook helemaal niet tevreden over. Ik wil mijn korting graag terug gestort krijgen, en niet nog een maand langer korting krijgen, zodat ik mijn abonnement langer aan moet houden. Ik zie graag zo spoedig mogelijk antwoord terug.
Badge
Hallo Simyo,
Hier hetzelfde, er was mij beloofd dat de kortingen die eerder niet gegeven waren op mijn factuur verrekend zou worden en dat is niet gedaan. Graag de korting zo snel mogelijk verrekenen, vind het ook niet normaal dat ik hier zo achter aan moet lopen.
Hallo Alex,


1) Ik heb een probleem met een factuur, daar staat dat ik in de maand april, € 31,68 moet betalen. In deze factuur staat al een internet altijd bundel, maar die ging pas in mei in! Deze factuur klopt dus niet.

2) Bovendien klopt de verrekende korting op internet altijd in die factuur niet. Zo betaal ik hiervoor niet € 13,99 p/m, maar € 21,99! En de korting is bovendien maar € 1.07. Veel te laag!



Ik zie dat gebruiker "yibsel" al hetzelfde probleem heeft ondervonden, de factuur klopt niet.

Laat ik bij voorbaat alvast waarschuwen, voordat een bedrag van mijn rekening wordt gestort dat simpelweg niet klopt!
Reputatie 2
Badge +4
Beste Anna,

Je zult de korting op de internetbundel Regelmatig in de periode 28 februari tot 1 mei alsnog ontvangen. Deze korting zal verrekend worden op de factuur van mei (deze verschijnt in de derde week van juni op je persoonlijke pagina). Op de internetbundel Basis wordt er geen korting gegeven, de kosten voor deze bundel bedragen €6,99.

Groetjes,

Manisha
Reputatie 2
Badge +4
Beste Mayketjee en Yibsel,

De korting is inmiddels toegevoegd. De korting is echter niet verrekend op de factuur van april maar op die van mei, onze excuses hiervoor. Je zult de korting terug kunnen zien in de derde week van juni op de factuur van mei onder het tabblad kortingen en verrekeningen.

Groetjes,

Manisha
Reputatie 2
Badge +4
Beste Wesleyvandenberg,

Welkom op het Simyo forum!
Volgens ons systeem heb je in november 2011 je abonnement geactiveerd. Zoals bij de voorwaarden staat vermeld (http://www.simyo.nl/voorwaarden/actievoorwaarden) ontvang je slechts korting op de internetbundel als je korter dan 6 maanden klant bent. Dit is de reden dat de korting alleen voor een gedeelte van de maand mei is toegekend. Het klopt ook dat de internetbundel Altijd pas op 1 mei is geactiveerd, je kunt op de factuur ook zien dat de abonnementskosten in rekening zijn gebracht voor de maand mei.

Groetjes,

Manisha
Hallo Simyo,

Ik heb momenteel een gelijksoortige situatie. Ik heb in Maart mijn InternetBundel gewijzigd naar Internet Regelmatig. Hier was de actie op Internet Regelmatig van 9,99 voor 7,99.

Na het krijgen van het factuur van Maart (voor de periode 08-03-2012 - 30-04-2012) viel mij op dat de Internetbundel zonder actie is gefactureerd (10 euro). Dit is nu bij het factuur van April (periode 01-05-2012 - 31-05-2012) weer gebeurd terwijl ik nog geen 6 maanden abonnee ben bij Simyo.
Na het lezen op verschillende topics dat deze actie geldt voor bestaande abonnees welke nog geen 6 maanden een abonnement hebben plaats ik bij deze dit bericht.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Michel
Badge
Ik kreeg net een beright :


Manisha, 02-Jun 14:09 (CEST):


Beste heer/mevrouw,
Allereerst onze excuses voor de vertraagde reactie.
De korting op de belbundel wordt met 12 maanden verlengd. De korting van de internet bundel komt, zoals ook in uw contract staat aangegeven, na 12 maanden te vervallen. Wij kunnen helaas niet de korting op de internet bundel alsnog (met terugwerkende kracht) toepassen.
Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.Wij hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij die graag.
Met vriendelijke groet,


maar ik heb mijn abbonoment nog niet eens 12 maanden... U zegt dat korting wordt berekent in mijn factuur van mei en in die bericht staat dat ik geen korting meer krijgt omdat ik al 12 maanden abonnement hebt dat niet waar is. wat is het nou, graag wat meer duidelijkheid ??
Reputatie 5
Badge +10
Hallo Simyo,

Ik heb momenteel een gelijksoortige situatie. Ik heb in Maart mijn InternetBundel gewijzigd naar Internet Regelmatig. Hier was de actie op Internet Regelmatig van 9,99 voor 7,99.

Na het krijgen van het factuur van Maart (voor de periode 08-03-2012 - 30-04-2012) viel mij op dat de Internetbundel zonder actie is gefactureerd (10 euro). Dit is nu bij het factuur van April (periode 01-05-2012 - 31-05-2012) weer gebeurd terwijl ik nog geen 6 maanden abonnee ben bij Simyo.
Na het lezen op verschillende topics dat deze actie geldt voor bestaande abonnees welke nog geen 6 maanden een abonnement hebben plaats ik bij deze dit bericht.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Michel


Wij zullen dit doorgeven aan de technische dienst. Vanwege onduidelijke communicatie op onze website ontvang je de korting op de internet bundel per 6/6/12 alsnog voor 6 maanden.

Ik kreeg net een beright :


Manisha, 02-Jun 14:09 (CEST):


Beste heer/mevrouw,
Allereerst onze excuses voor de vertraagde reactie.
De korting op de belbundel wordt met 12 maanden verlengd. De korting van de internet bundel komt, zoals ook in uw contract staat aangegeven, na 12 maanden te vervallen. Wij kunnen helaas niet de korting op de internet bundel alsnog (met terugwerkende kracht) toepassen.
Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.Wij hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij die graag.
Met vriendelijke groet,


maar ik heb mijn abbonoment nog niet eens 12 maanden... U zegt dat korting wordt berekent in mijn factuur van mei en in die bericht staat dat ik geen korting meer krijgt omdat ik al 12 maanden abonnement hebt dat niet waar is. wat is het nou, graag wat meer duidelijkheid ??


Niet helemaal juist gecommuniceerd. Je hebt de internet bundel regelmatig. Op deze internet bundel ontvang je 6 maanden lang korting. Omdat je de korting eerder niet hebt ontvangen, wordt deze toegepast vanaf 11/5/12 - 11/11/12.

Groetjes,

Alex
Badge
Ik vind dit echt slechte zaken doen... het is meer een oplichterij.

Ik vraag nogmaals om de schuldig bedrag terug te storten inplaats van 2 maanden extra korting.
Jullie kunnen niet zomaar even klanten 2 maanden vol laten betalen binnen de korting periode
omdat jullie een fout hebben gemaakt en vervolgens gewoon even 2 maanden extra korting geven.
Dat staat NIET in jullie voorwaarden en dat wil ik ook niet hebben.

Ik verwacht gewoon 6 maanden lang achter elkaar korting te krijgen.

En ik maar aan iedereen vertellen hoe goed simyo is... als jullie zo zaken doen, ben ik hier weg en raad iedereen simyo af...

Probeer niet de What You See Is Not What You Get op jullie naam te krijgen, zo verliezen jullie alleen maar meer klanten.
Uit mijn onderzoek is gebleken dat simyo helaas niet de goedkoopste (meer) is.

Meer kan ik niet zegge, Simyo moet maar zelf weten.. als jullie het goed doen worden jullie beloond anders gaan klanten weg.
Badge
Hallo SIMYO.

Volgende week zullen de facturen opgemaakt worden, en ik verwacht hierop van 2,5 maand de korting verrekend te zien, plus de korting van die maand zelf, namelijk die van een gedeelte van maart, hele maand april en mei en natuurlijk de korting voor de maand juni.

Ik hoop dat het dan opgelost zal zijn en ik gewoon met een gerust hart klant bij jullie kan blijven. Wanneer het niet opgelost zal zijn zullen jullie mij als klant kwijt zijn en ik verwacht meerderen. Dit wordt dus helaas de laatste kans voor jullie om het recht te zetten en een slechte naam tegen te gaan, ik hoop dan ook dat deze kans met beide handen wordt aangepakt.

Met vriendelijke groet,
Mayke Lemmers
Reputatie 5
Badge +10
Ik vind dit echt slechte zaken doen... het is meer een oplichterij.

Ik vraag nogmaals om de schuldig bedrag terug te storten inplaats van 2 maanden extra korting.
Jullie kunnen niet zomaar even klanten 2 maanden vol laten betalen binnen de korting periode
omdat jullie een fout hebben gemaakt en vervolgens gewoon even 2 maanden extra korting geven.
Dat staat NIET in jullie voorwaarden en dat wil ik ook niet hebben.

Ik verwacht gewoon 6 maanden lang achter elkaar korting te krijgen.

En ik maar aan iedereen vertellen hoe goed simyo is... als jullie zo zaken doen, ben ik hier weg en raad iedereen simyo af...

Probeer niet de What You See Is Not What You Get op jullie naam te krijgen, zo verliezen jullie alleen maar meer klanten.
Uit mijn onderzoek is gebleken dat simyo helaas niet de goedkoopste (meer) is.

Meer kan ik niet zegge, Simyo moet maar zelf weten.. als jullie het goed doen worden jullie beloond anders gaan klanten weg.


Hallo SIMYO.

Volgende week zullen de facturen opgemaakt worden, en ik verwacht hierop van 2,5 maand de korting verrekend te zien, plus de korting van die maand zelf, namelijk die van een gedeelte van maart, hele maand april en mei en natuurlijk de korting voor de maand juni.

Ik hoop dat het dan opgelost zal zijn en ik gewoon met een gerust hart klant bij jullie kan blijven. Wanneer het niet opgelost zal zijn zullen jullie mij als klant kwijt zijn en ik verwacht meerderen. Dit wordt dus helaas de laatste kans voor jullie om het recht te zetten en een slechte naam tegen te gaan, ik hoop dan ook dat deze kans met beide handen wordt aangepakt.

Met vriendelijke groet,
Mayke Lemmers


Jullie ontvangen de korting niet 2 maanden extra. De korting is toegepast vanaf 11/5/12 - 11/11/12 (yibsel) en 2/5/12 - 2/11/12 (Mayketjee). Jullie ontvangen de korting dus 6 maanden. Mocht blijken dat jullie eerder dan de eind datum van de korting weg gaan als klant, ontvangen jullie alsnog de korting welke jullie eerder niet hebt ontvangen terug op de rekening. Ik heb hier al een aantekening van gemaakt, dus jullie kunnen ons hier vervolgens op attenderen. Blijven jullie wel langer dan 6 maanden klant, dan hebben jullie feitelijk de korting gewoon gekregen. De korting is echter later ingegaan maar loopt daardoor ook door tot een latere einddatum.

Groetjes,

Alex
Badge
Jullie ontvangen de korting niet 2 maanden extra. De korting is toegepast vanaf 11/5/12 - 11/11/12 (yibsel) en 2/5/12 - 2/11/12 (Mayketjee). Jullie ontvangen de korting dus 6 maanden. Mocht blijken dat jullie eerder dan de eind datum van de korting weg gaan als klant, ontvangen jullie alsnog de korting welke jullie eerder niet hebt ontvangen terug op de rekening. Ik heb hier al een aantekening van gemaakt, dus jullie kunnen ons hier vervolgens op attenderen. Blijven jullie wel langer dan 6 maanden klant, dan hebben jullie feitelijk de korting gewoon gekregen. De korting is echter later ingegaan maar loopt daardoor ook door tot een latere einddatum.

Groetjes,

Alex



Sorry hoor maar ik weet niet of ik u goed had begrepen, ik had mijn inet bundel op 12 maart geactiveerd, maar de korting werd pas toegepast op 11/5/2012 ?
dus ik betaal 19 dagen van maart, hele maand april en mei volle bedrag(9,99 euro) en dan vanaf 11 mei tot 11 nov de korting bedrag(7,99)?  Er staat nergens dat de korting pas na 2 en half maand in gaat.
Ik snap niet hoe dat dan de probleem oplost... ik wil gewoon mijn korting ontvangen vanaf de moment dat ik mijn inet bundel activeerd, dus 19 dagen van maart, maand april en mei. 

En nu moet ik dus bij simyo weg gaan om die teveel betaalde bedrag terug te krijgen ???

Of had ik weer niet goed begrepen...?
Ik vraag maar voor de zekerheid voordat ik hier weg gaat, want die teveel betaalde bedrag wil ik graag terug hebben in mijn rekening.
Reputatie 5
Badge +10
Sorry hoor maar ik weet niet of ik u goed had begrepen, ik had mijn inet bundel op 12 maart geactiveerd, maar de korting werd pas toegepast op 11/5/2012 ?
dus ik betaal 19 dagen van maart, hele maand april en mei volle bedrag(9,99 euro) en dan vanaf 11 mei tot 11 nov de korting bedrag(7,99)?  Er staat nergens dat de korting pas na 2 en half maand in gaat.
Ik snap niet hoe dat dan de probleem oplost... ik wil gewoon mijn korting ontvangen vanaf de moment dat ik mijn inet bundel activeerd, dus 19 dagen van maart, maand april en mei. 

En nu moet ik dus bij simyo weg gaan om die teveel betaalde bedrag terug te krijgen ???

Of had ik weer niet goed begrepen...?
Ik vraag maar voor de zekerheid voordat ik hier weg gaat, want die teveel betaalde bedrag wil ik graag terug hebben in mijn rekening.


Je hebt het niet helemaal goed begrepen. Ik zal het proberen uit te leggen. Op 13/3/12 heb je een internet bundel aangevraagd. Wij zijn vergeten de korting toe te voegen. Je hebt tot 11/5/12 dus geen korting ontvangen. Vanaf 11/5/12 hebben wij de korting toegepast. De korting is 6 maanden geldig. Daarom krijg je van 11/5/12 tot 11/11/12 de korting. Als je de korting wel had gekregen per 13/3/12 dan had je tot 13/9/12 korting gekregen. Je ontvangt dus gewoon 6 maanden korting.

Als je eerder dan 11/11/12 weg gaat bij Simyo, heb je geen 6 maanden korting gehad. Mocht je dus eerder weg gaan, ontvangen wij graag een bericht van je. Zodat we de korting waar je recht op had alsnog kunnen terugstorten. Hopelijk heb ik het kunnen verduidelijken. Indien dit niet zo is, hoor ik het graag van je.

Groetjes,

Alex
Badge
Sorry hoor maar ik weet niet of ik u goed had begrepen, ik had mijn inet bundel op 12 maart geactiveerd, maar de korting werd pas toegepast op 11/5/2012 ?
dus ik betaal 19 dagen van maart, hele maand april en mei volle bedrag(9,99 euro) en dan vanaf 11 mei tot 11 nov de korting bedrag(7,99)?  Er staat nergens dat de korting pas na 2 en half maand in gaat.
Ik snap niet hoe dat dan de probleem oplost... ik wil gewoon mijn korting ontvangen vanaf de moment dat ik mijn inet bundel activeerd, dus 19 dagen van maart, maand april en mei. 

En nu moet ik dus bij simyo weg gaan om die teveel betaalde bedrag terug te krijgen ???

Of had ik weer niet goed begrepen...?
Ik vraag maar voor de zekerheid voordat ik hier weg gaat, want die teveel betaalde bedrag wil ik graag terug hebben in mijn rekening.


Je hebt het niet helemaal goed begrepen. Ik zal het proberen uit te leggen. Op 13/3/12 heb je een internet bundel aangevraagd. Wij zijn vergeten de korting toe te voegen. Je hebt tot 11/5/12 dus geen korting ontvangen. Vanaf 11/5/12 hebben wij de korting toegepast. De korting is 6 maanden geldig. Daarom krijg je van 11/5/12 tot 11/11/12 de korting. Als je de korting wel had gekregen per 13/3/12 dan had je tot 13/9/12 korting gekregen. Je ontvangt dus gewoon 6 maanden korting.

Als je eerder dan 11/11/12 weg gaat bij Simyo, heb je geen 6 maanden korting gehad. Mocht je dus eerder weg gaan, ontvangen wij graag een bericht van je. Zodat we de korting waar je recht op had alsnog kunnen terugstorten. Hopelijk heb ik het kunnen verduidelijken. Indien dit niet zo is, hoor ik het graag van je.

Groetjes,

Alex



Dat is duidelijk, als ik zo leest had ik wel goed begrepen. Ik ontvang liever korting op de moment dat ik internet bundel activeerd dus van 13/03/12 tot 13/9/12. ik ben van plan om ergens in september een nieuw telefoon te nemen, dus als ik rond 13/9/12 weg gaat ontvang ik de korting bedrag terug. (als ik zo leest)

Excuses en bedankt voor de moeite en uitleg.

Reageer