Simyo Blog
Vegan recepten apps voor Wereld Veganisme Dag
Lees meer ›Weet als geen ander hoe je een gesprek eindigt met een positieve...
Leer het hele team kennenSorry hoor maar ik weet niet of ik u goed had begrepen, ik had mijn inet bundel op 12 maart geactiveerd, maar de korting werd pas toegepast op 11/5/2012 ?
dus ik betaal 19 dagen van maart, hele maand april en mei volle bedrag(9,99 euro) en dan vanaf 11 mei tot 11 nov de korting bedrag(7,99)? Er staat nergens dat de korting pas na 2 en half maand in gaat.
Ik snap niet hoe dat dan de probleem oplost... ik wil gewoon mijn korting ontvangen vanaf de moment dat ik mijn inet bundel activeerd, dus 19 dagen van maart, maand april en mei.
En nu moet ik dus bij simyo weg gaan om die teveel betaalde bedrag terug te krijgen ???
Of had ik weer niet goed begrepen...?
Ik vraag maar voor de zekerheid voordat ik hier weg gaat, want die teveel betaalde bedrag wil ik graag terug hebben in mijn rekening.
Je hebt het niet helemaal goed begrepen. Ik zal het proberen uit te leggen. Op 13/3/12 heb je een internet bundel aangevraagd. Wij zijn vergeten de korting toe te voegen. Je hebt tot 11/5/12 dus geen korting ontvangen. Vanaf 11/5/12 hebben wij de korting toegepast. De korting is 6 maanden geldig. Daarom krijg je van 11/5/12 tot 11/11/12 de korting. Als je de korting wel had gekregen per 13/3/12 dan had je tot 13/9/12 korting gekregen. Je ontvangt dus gewoon 6 maanden korting.
Als je eerder dan 11/11/12 weg gaat bij Simyo, heb je geen 6 maanden korting gehad. Mocht je dus eerder weg gaan, ontvangen wij graag een bericht van je. Zodat we de korting waar je recht op had alsnog kunnen terugstorten. Hopelijk heb ik het kunnen verduidelijken. Indien dit niet zo is, hoor ik het graag van je.
Groetjes,
Alex
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.