.

Beantwoord

Flinke kosten buiten bundel maar geen sms ontvangen. Wat nu?

  • 1 June 2021
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

Ik heb in de maand Mei onbewust voor bijna 50 euro aan data gebruikt. Ik kwam hier recent achter toen ik mijn tegoed ging bekijken op de Mijn Simyo app. Natuurlijk schrok ik hier als arme student erg van. Zeker omdat ik geen enkele sms had ontvangen over het feit dat mijn bundel op of bijna op was. Als ik dit had geweten had ik uiteraard wel MB's bijgekocht of de 4G uitgezet…

Overigens heb ik ruim 2 weken eerder al een poging gedaan om in contact te komen met Simyo, maar hier heb ik helaas nooit een reactie op gekregen. Dus poging 2!

icon

Beste antwoord door Tessanne 2 June 2021, 13:43

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hi Simone, 

 

Welkom op het Simyo forum!

 

Goed dat je aan de bel trekt! In mei is er een korte storing geweest met betrekking tot het sturen van de waarschuwingsberichten. Op jouw aansluiting heb ik gezien dat de sms'jes die ter waarschuwing zijn gestuurd precies in de betreffende periode vallen en daarom hebben we het bedrag wat jij buiten de bundel hebt verbruikt volledig kwijtgescholden. Dit is automatisch door onze technische afdeling gedaan, dus je hoeft zelf niets te doen en de factuur zal voor mei dus zeker niet hoger uitvallen. 

Mocht je hier nog vragen over hebben dan hoor ik dat graag! 

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer