Sticky

FAQ: Hoe werkt het betaalproces voor Sim Only abonnementen?


Reputatie 2
Badge +6
  • Oud-moderator
  • 1246 reacties
Op de 3e donderdag van de maand worden de facturen online geplaatst. Je ontvangt dan per e-mail een bericht dat de factuur online is gezet. Bij Simyo is de facturering altijd achteraf, voorbeeld; in januari ontvang je de factuur van december en in februari ontvang je de factuur van januari enzovoort.

Simyo probeert één keer te incasseren; op of kort na de 4e donderdag van de maand. Dit gebeurt automatisch. Heeft Simyo de rekening niet kunnen incasseren, sturen we je per e-mail een eerste herinnering met een betaallink. Omdat het de eerste herinnering is, zijn hier nog geen extra kosten aan verbonden.

Op Mijn Simyo vind je een overzicht van al je facturen. Dit vind je onder het kopje Facturen. Hier kun je de facturen inzien, downloaden en direct betalen met iDEAL.

Zelfstandig een handmatige betaling aan Simyo doen is ongewenst. Wacht daarom de betaalherinnering af. Je betaalt dan via iDEAL in één keer het juiste bedrag. De betaling wordt dan ook direct verwerkt.

Wanneer er geen betaling volgt na deze eerste herinnering, dan zullen er nog vier herinneringsmails volgen met wederom een betaallink, maar nu met bijkomende administratiekosten tussen de €5,- en €40,-. Denk er aan, we kunnen je aansluiting ook eenzijdig blokkeren, totdat we het bedrag hebben ontvangen. Dit zal omstreeks de 4e betalingsherinnering gebeuren.

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.