.

Beantwoord

Factuur zelf betalen

  • 3 August 2012
  • 4 reacties
  • 683 Bekeken

Zelf ben ik net +- 2 maanden lid van Simyo.
Mijn eerste factuur van simyo heb ik ongeveer 14 dagen terug ontvangen.
Met aanmelden bij Simyo werd mijn rekening nummer getest om te kijken of er geld kon worden afgeschreven €0,01
Toen ben ik er dus van uit gegaan dat mijn rekening automatisch wordt afgeschreven.
Nu na 14 dagen kreeg ik de mail met de vraag of ik mijn factuur wilde betalen...
Toen heb ik handmatig via Buckaroo Online Payments Service betaald.
Nu kijk ik weer op "mijn simyo" naar dezeflde simyo factuur waar vervolgens nog steeds achter staat " niet betaald" 
Heluuuup AUB. wat meer duidelijkheid zou al helpen.

Groeten , Jelle
icon

Beste antwoord door Natascha 4 August 2012, 09:52

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +6
Beste Jelleknoot,

Welkom op het forum!
Ik heb het voor je nagekeken in het systeem. De afschrijving van de factuur van de maand juni is gestorneerd door de bank of wellicht door je zelf. Doordat het bedrag is gestorneerd heb je een email gekregen met een iDeal link om de factuur te betalen. Graag ontvang ik een betaalbewijs van je handmatige betaling zodat ik de betaling kan laten traceren door de financiële afdeling. Voor de toekomst graag niet meer handmatig het bedrag over maken naar Simyo. Wanneer het niet lukt om van je rekening af te schrijven dan zal je een iDeal link ontvangen om de factuur te betalen. Door via de iDeal link te betalen verkom je dat betaalbewijzen moet gaan versturen om je betaling te kunnen traceren en te koppelen aan je aansluiting.
Ik vind het wel vreemd dat bij je factuur op "mijn simyo" staat dat je het handmatig kan overmaken naar Buckaroo Online Payment Service.. maargoed, hoe kan ik een bewijs geven?
Gewoon door van mijn rabo telebankieren account het afschrift te kopieeren?
Heb je een prive mail adres oid. zodat hiet niet midden op internet hoeft te staan?
Badge +6
Beste Jelleknoot,

Je kan het betaalbewijs in een privé bericht naar mij versturen.

Reageer