.

Beantwoord

factuur vraag

  • 23 October 2013
  • 1 reactie
  • 8039 Bekeken

ik krijg een mail om te betalen terwijl ik mijn contract heb opgezegd, graag mij terugbellen 06*
E.C. van den Berg

NL
06*

Amsterdam, 22-10-2013

Geachte heer E.C. van den Berg,

Omdat het niet mogelijk is gebleken om je factuur of aankoop automatisch te incasseren, nodigen wij je uit tot online betaling van je factuur 25272488 bij Simyo (incasso). Simyo (incasso) hanteert een betaaltermijn van 14 dagen na factuurdatum.

Het openstaande bedrag bedraagt: EUR 6.99, inclusief EUR 0.00 administratiekosten.

1. Klik op onderstaande iDEAL link
2. Een nieuw scherm opent met de betaalpagina
3. Kies de gewenste betaalmethode
4. Vul de benodigde gegevens in
5 Voer de betaling uit.
“Buckaroo Online Payments Services” treedt op namens Simyo (incasso). Betaal je factuur nu veilig en eenvoudig met iDEAL.

Check je factuur online door in te loggen via Mijn Simyo. Vragen? Je vindt veel antwoorden via de Kennisbank of op ons forum.

Met vriendelijke groet,
Simyo (incasso) Debiteurenbeheer



De voordelen van Simyo:
•  Eén vast laag tarief voor bellen & sms - 10 cent!
•  Bellen via het betrouwbare netwerk van KPN
•  Online instellingen beheren & inzage in je verbruik



 
   
Simyo.nl
icon

Beste antwoord door Ernst 24 October 2013, 14:47

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi ans van den Berg, welkom op het Simyo forum!

Ik heb je proberen te bellen, maar kreeg je voicemail... :(

Bij spelen 2 problemen, helaas. Ten eerste gaat het hier om een e-mail die je niet had moeten krijgen. Een mail als deze is per abuis eergisteren verstuurd, maar inmiddels ook opgevolgd door een mail met uitleg en excuses.

Ten tweede, je hebt helemaal gelijk. Je contract liep tot 1 oktober en deze factuur had je überhaupt niet moeten krijgen.
Helaas is het incassoproces niet tegen te houden... Ik wil je dan ook aanraden om zodra de €6,99 is afgeschreven, deze te storneren. Ik zorg er dan voor dat je geen nieuwe factuur en mail meer zult krijgen.

Reageer