.

Beantwoord

factuur van vorige maand

  • 30 October 2013
  • 6 reacties
  • 5649 Bekeken

Badge
Hallo, 

Ik ben begin deze maand afsloten vanwege een rekening van 286 euro en die is toen gelijk betaald, maar nu krijg ik WEER een factuur binnen van die rekening! Die is al betaald. en ik blijf het niet zeggen, de factuur van Augustus en September zijn al betaald en als jullie zo nodig een bewijs van betaling nodig hebben, omdat jullie de betalingen niet op orde hebben dan kan je die alsnog krijgen.

Met vriendelijke groet,

Danielle Guijt
icon

Beste antwoord door Ernst 31 October 2013, 12:29

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge
7 Reacties
Thread starters
Ijsbreker Badge
1 week geleden 1 Helaas ben ik een paar dagen geleden geblokkeerd vanwege hoog gegevensverbruik, nu heb ik thuis nog geen internet, maar heb gister het bedrag van 286 euro en nog een paar cent betaald, plus de factuur van augustus, word ik vandaag aangesloten?

Groetjes Danielle Reageer › Deze vraag is beantwoord door Natascha in deze post.
Oorspronkelijk geplaatst door DanielleGuijt
Helaas ben ik een paar dagen geleden geblokkeerd vanwege hoog gegevensverbruik, nu heb ik thuis nog geen internet, maar heb gister het bedrag van 286 euro en nog een paar cent betaald, plus de factuur van augustus, word ik vandaag aangesloten?

Groetjes Danielle

Hoi DanielleGuijt,

Wij hebben de betalingen ontvangen en deze werkt in het systeem. Je aansluiting is gedeblokkeerd.
Wanneer je toestel uit/aan zet kan je gebruik maken van je aansluiting. Kan je laten weten of je gebruik kan maken van je aansluiting?


NataschaModeratorsNatascha's schermafbeelding
Moderator
3.808 Reacties
Einstein BadgeIjsbreker BadgeOpen boek Badge
1 week geleden 2Oorspronkelijk geplaatst door DanielleGuijt
Helaas ben ik een paar dagen geleden geblokkeerd vanwege hoog gegevensverbruik, nu heb ik thuis nog geen internet, maar heb gister het bedrag van 286 euro en nog een paar cent betaald, plus de factuur van augustus, word ik vandaag aangesloten?

Groetjes Danielle

Hoi DanielleGuijt,

Wij hebben de betalingen ontvangen en deze werkt in het systeem. Je aansluiting is gedeblokkeerd.
Wanneer je toestel uit/aan zet kan je gebruik maken van je aansluiting. Kan je laten weten of je gebruik kan maken van je aansluiting? Rea
Badge
Zoals in die andere berichten staat die ik zojuist heb gepost, daarin staat vanuit de klantenservice dat ze de betaling heb ontvangen
Reputatie 5
Badge +11
Hoi DanielleGuijt,

Dat zijn nogal bedragen... :(

Ik zie in dit topic dat moderator Charlene je heeft uitgelegd dat de aanbetaling was voor je verbruikskosten van deze maand.

De factuur die je nu ontvangen hebt gaat over de verbruikskosten van de maand september, waarover nog niets betaald is.
Badge
Hoi DanielleGuijt,

Dat zijn nogal bedragen... :(

Ik zie in dit topic dat moderator Charlene je heeft uitgelegd dat de aanbetaling was voor je verbruikskosten van deze maand.

De factuur die je nu ontvangen hebt gaat over de verbruikskosten van de maand september, waarover nog niets betaald is.


Nou, sorry hoor, maar leg dat is uit, want ik begrijp niet waarom jullie mij dan in september afsluiten, ik bel naar de klantenservice voor de reden van afsluiting en die zeggen mij dat ik die factuur van 286 euro moet betalen, dat heb ik een week later gedaan. Toen heb ik weer een topic geplaatst of de betaling binnen is en dat was zo en ben toen weer aangesloten, paar dagen later ontvang ik de factuur van oktober, die heb ik gelijk betaald, was met administratie kosten geloof ik 18 euro en nu zegt u dat die 281 euro die jullie hebben ontvangen een aanbetaling was voor de maand oktober terwijl we nog in september zaten en das dan toch onlogisch dat ik een aanbetaling doe voor oktober van bijna 300 euro, terwijl ik een abbonement heb van 14 euro per maand!!!
Snap het niet hoor, de factuur van oktober staat ook nog niet bij Mijn Simyo.

Willen jullie een printscreen van die betaling? En als ik nog iets van 5 euro moet betalen, kunnen jullie daarvoor een link sturen of wat moet ik dan bij die betaling vermelden, want het klopt wel dat er van de 286 maar 281 euro is betaald.

Groetjes Danielle
Badge
En de factuur van oktober: factuurnr 24990012  is betaald op 17-10-2013 een bedrag van 18,50 betaald met de link in de e-mail.
En als jullie die 281 euro hebben gezien als een betaling van oktober, waarom word dan het resterende bedrag niet terug gestort.
Zoveel moeite moet ik nu doen, omdat jullie het niet snappen. 

Nogmaals, ik heb halverwege september 281 euro overgemaakt, omdat ik was afgesloten en alleen na ontvangst van het bedrag weer heraangesloten zou worden. Dat is ook inderdaad gebeurd.
Halverwege Oktober het ik de factuur van Oktober betaald, netjes via de link die vermeld stond in de e-mail.
Ik zie hier zelf geen probleem in hoor, ja dat ik 5 euro nog moet betalen, dat zal ik ook doen aankomende week.
Maar waarom staat mijn factuur van oktober nog niet online, terwijl die 3 weken geleden al is betaald.

Altijd tevreden met jullie geweest, maar dat word op deze manier wel wat minder natuurlijk. 
Reputatie 5
Badge +11
Hoi DanielleGuijt,

Ik heb je een privébericht gestuurd met daarin een gedetailleerde uitleg van je facturen en wat er precies aan de hand is.
Kan je me laten weten of het nu wat duidelijker is?

Reageer