Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actieprijzen zijn geldig tot en met 30 november 2020. Deze actievoorwaarden gelden voor verschillende bundels.

  • Als je tijdens de actieperiode (tot en met 30 november 2020) kiest voor een van de actiebundels, betaal je het bijbehorende bedrag tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Als je een nieuwe bestelling plaatst, betaal je aansluitkosten van € 14,99.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Beantwoord

factuur van vorige maand

  • 30 oktober 2013
  • 6 reacties
  • 5648 Bekeken

Badge
Hallo, 

Ik ben begin deze maand afsloten vanwege een rekening van 286 euro en die is toen gelijk betaald, maar nu krijg ik WEER een factuur binnen van die rekening! Die is al betaald. en ik blijf het niet zeggen, de factuur van Augustus en September zijn al betaald en als jullie zo nodig een bewijs van betaling nodig hebben, omdat jullie de betalingen niet op orde hebben dan kan je die alsnog krijgen.

Met vriendelijke groet,

Danielle Guijt
icon

Beste antwoord door Ernst 31 oktober 2013, 12:29

Hoi DanielleGuijt,



Dat zijn nogal bedragen... :(



Ik zie in dit topic dat moderator Charlene je heeft uitgelegd dat de aanbetaling was voor je verbruikskosten van deze maand.



De factuur die je nu ontvangen hebt gaat over de verbruikskosten van de maand september, waarover nog niets betaald is.
Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge
7 Reacties
Thread starters
Ijsbreker Badge
1 week geleden 1 Helaas ben ik een paar dagen geleden geblokkeerd vanwege hoog gegevensverbruik, nu heb ik thuis nog geen internet, maar heb gister het bedrag van 286 euro en nog een paar cent betaald, plus de factuur van augustus, word ik vandaag aangesloten?

Groetjes Danielle Reageer › Deze vraag is beantwoord door Natascha in deze post.
Oorspronkelijk geplaatst door DanielleGuijt
Helaas ben ik een paar dagen geleden geblokkeerd vanwege hoog gegevensverbruik, nu heb ik thuis nog geen internet, maar heb gister het bedrag van 286 euro en nog een paar cent betaald, plus de factuur van augustus, word ik vandaag aangesloten?

Groetjes Danielle

Hoi DanielleGuijt,

Wij hebben de betalingen ontvangen en deze werkt in het systeem. Je aansluiting is gedeblokkeerd.
Wanneer je toestel uit/aan zet kan je gebruik maken van je aansluiting. Kan je laten weten of je gebruik kan maken van je aansluiting?


NataschaModeratorsNatascha's schermafbeelding
Moderator
3.808 Reacties
Einstein BadgeIjsbreker BadgeOpen boek Badge
1 week geleden 2Oorspronkelijk geplaatst door DanielleGuijt
Helaas ben ik een paar dagen geleden geblokkeerd vanwege hoog gegevensverbruik, nu heb ik thuis nog geen internet, maar heb gister het bedrag van 286 euro en nog een paar cent betaald, plus de factuur van augustus, word ik vandaag aangesloten?

Groetjes Danielle

Hoi DanielleGuijt,

Wij hebben de betalingen ontvangen en deze werkt in het systeem. Je aansluiting is gedeblokkeerd.
Wanneer je toestel uit/aan zet kan je gebruik maken van je aansluiting. Kan je laten weten of je gebruik kan maken van je aansluiting? Rea
Badge
Zoals in die andere berichten staat die ik zojuist heb gepost, daarin staat vanuit de klantenservice dat ze de betaling heb ontvangen
Reputatie 5
Badge +11
Hoi DanielleGuijt,

Dat zijn nogal bedragen... :(

Ik zie in dit topic dat moderator Charlene je heeft uitgelegd dat de aanbetaling was voor je verbruikskosten van deze maand.

De factuur die je nu ontvangen hebt gaat over de verbruikskosten van de maand september, waarover nog niets betaald is.
Badge
Hoi DanielleGuijt,

Dat zijn nogal bedragen... :(

Ik zie in dit topic dat moderator Charlene je heeft uitgelegd dat de aanbetaling was voor je verbruikskosten van deze maand.

De factuur die je nu ontvangen hebt gaat over de verbruikskosten van de maand september, waarover nog niets betaald is.


Nou, sorry hoor, maar leg dat is uit, want ik begrijp niet waarom jullie mij dan in september afsluiten, ik bel naar de klantenservice voor de reden van afsluiting en die zeggen mij dat ik die factuur van 286 euro moet betalen, dat heb ik een week later gedaan. Toen heb ik weer een topic geplaatst of de betaling binnen is en dat was zo en ben toen weer aangesloten, paar dagen later ontvang ik de factuur van oktober, die heb ik gelijk betaald, was met administratie kosten geloof ik 18 euro en nu zegt u dat die 281 euro die jullie hebben ontvangen een aanbetaling was voor de maand oktober terwijl we nog in september zaten en das dan toch onlogisch dat ik een aanbetaling doe voor oktober van bijna 300 euro, terwijl ik een abbonement heb van 14 euro per maand!!!
Snap het niet hoor, de factuur van oktober staat ook nog niet bij Mijn Simyo.

Willen jullie een printscreen van die betaling? En als ik nog iets van 5 euro moet betalen, kunnen jullie daarvoor een link sturen of wat moet ik dan bij die betaling vermelden, want het klopt wel dat er van de 286 maar 281 euro is betaald.

Groetjes Danielle
Badge
En de factuur van oktober: factuurnr 24990012  is betaald op 17-10-2013 een bedrag van 18,50 betaald met de link in de e-mail.
En als jullie die 281 euro hebben gezien als een betaling van oktober, waarom word dan het resterende bedrag niet terug gestort.
Zoveel moeite moet ik nu doen, omdat jullie het niet snappen. 

Nogmaals, ik heb halverwege september 281 euro overgemaakt, omdat ik was afgesloten en alleen na ontvangst van het bedrag weer heraangesloten zou worden. Dat is ook inderdaad gebeurd.
Halverwege Oktober het ik de factuur van Oktober betaald, netjes via de link die vermeld stond in de e-mail.
Ik zie hier zelf geen probleem in hoor, ja dat ik 5 euro nog moet betalen, dat zal ik ook doen aankomende week.
Maar waarom staat mijn factuur van oktober nog niet online, terwijl die 3 weken geleden al is betaald.

Altijd tevreden met jullie geweest, maar dat word op deze manier wel wat minder natuurlijk. 
Reputatie 5
Badge +11
Hoi DanielleGuijt,

Ik heb je een privébericht gestuurd met daarin een gedetailleerde uitleg van je facturen en wat er precies aan de hand is.
Kan je me laten weten of het nu wat duidelijker is?

Reageer