.

Vraag

Factuur te hoog?

  • 5 May 2012
  • 1 reactie
  • 774 Bekeken

Badge
Ik had een vraag wbt het bedrag van mijn tweede factuur. Ik ben sinds kort klant bij jullie en heb simyo geregeld en internet van 200 MB. Dat leek me wel voordelig, maar op mijn tweede factuur had ik een rekening van ¿44,75 en ik snap eigenlijk niet hoe dat op zo'n bedrag kan komen aangezien ik in mijn eerste factuur de aansluitingskosten al heb betaald en de verbruikskosten (ik heb nl in het begin ook internet gebruikt toen mijn nr nog niet was overgezet) Dus de eerste factuur was ook vrij hoog, dat begrijp ik maar voor de tweede snap ik het niet. Er staat daar nl ook op dat ik verbruikskosten moet betalen maar waarvoor? Ik ben nooit over mijn bundel geweest.
En dat de abbonementkosten boven de ¿40 zijn vind ik echt vreemd omdat ik simyo geregeld heb 6,99 en internetbundel basis 6,99. Hoe kan dat nou dat ik een hoge rekening heb

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Margriet,

Volgens onze gegevens heeft je nummerbehoud op 6/3/12 plaatsgevonden. Al het verbruik voor deze datum valt buiten de bundel. Volgens onze gegevens heb je ook gebruik gemaakt van internet in de maand maart (tot 6/3 valt het buiten bundel). Deze kosten komen bovenop de vaste abonnementskosten.

Groetjes,

Alex

Reageer